OeO Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Leter etter internettsiden til Reference. Og da snakker jeg om reference som produserer høyttalere og kabler, og er et italiensk merke. Søkt litt, men ikke funnet, noen som klarer å finne den, eller vet hva den er. Hvis de har en side da...
Micromus Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Er du sikker på at det er faktisk et selskap som heter det? Virker litt søkt spør du meg... Du har vell mere info, modellnavn på en høytaler f.eks.? Søkte litt på det, fant ingen tegn på at det i det heletatt finnes et selskap med det navnet ( bladde selvfølgelig ikke igjennom alle de 2 000 000 treffene ; )
tbone Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 (endret) Det er vel Infinity du mener tenker jeg? De har (hadde?) en serie som kalles Reference. Edit: Hadde Reference 60 en del år tilbake...Gromme høytalere Endret 22. april 2004 av tbone
OeO Skrevet 22. april 2004 Forfatter Skrevet 22. april 2004 Vet det heter Reference, sett merket på kabler. Service partner selger merket. Er ikke infinity, så vidt jeg vet, snakk om PA høyttalere. Vet desverre ikke noe mer nei, utenom at de har noen aktive høyttalere også. Var liksom de jeg skulle sjekke specs og modellnummer på. Får vel heller vente litt, og spørre dem senere...
Herm Skrevet 22. april 2004 Skrevet 22. april 2004 Mulig jeg er på bærtur, men fant noe som heter Audio Reference. Italiensk var det ihvertfall, men er ikke særlig stødig i akkurat det språket gitt...
OeO Skrevet 22. april 2004 Forfatter Skrevet 22. april 2004 var ikke lett å finne ut om det var riktig, men takker for linken...
OeO Skrevet 27. april 2004 Forfatter Skrevet 27. april 2004 http://www.referencelaboratory.com/ fikk den i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå