Gå til innhold

Kan man få kjøpt Metal Gear Solid 1


Anbefalte innlegg

Har runna metal gear solid 2: Sons of liberty et par ganger og må si at det er et h******* bra spill! :thumbs:

 

Men jeg har ikke fått spilt MGS1 til PS1 uheldigvis, og derfor er det mange detaljer jeg ikke får helt med meg i MGS2 som foreksempel hvem la-le-lu-li-lo (eller no sånt) er (eller var :p ).

 

Derfor hadde det vært fint å kunne få spille MGS1 og lurer på om man fortsatt kan få kjøpt MGS1 og hvor.

 

Hvis ikke, vet dere om noen metal gear solid ordlister eller no snt på internett?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiderman pleier å ha det. Om du har en GameCube kan du kjøpe MGS :The Twin Snakes som er en remake av det orginale MGS på PSone. Spillet er nesten likt PSone utgaven, det eneste er finpusset utseende og mindre justeringer i plottet. Det er også litt mer info i plottet i den nye versjonen kontra orginalen.

Lenke til kommentar
hmmm, trodde twin snakes vare en remake av det ABSOULETTE første spille, alså MGS1 på super nintendo?

 

Men har vurdert å kjøpe twin snakes siden boren min har GC

Det kom ingen metal gear spill til super nintendo, men det ble utgitt to spill til den første 8 bit nes maskinen. 2eren ble aldri lansert i europa. Twin Snakes er remake av PSone utgaven....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...