Ordinær Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 (endret) Hei Ca i Oktober kjøpte jeg et brukt skjermkort på QXL. Det ver en Geforce 4 128mb MSI kort. Da jeg satt det i funket alt fint. Men så cirka en måned etterpå på en vanlig dag stod det bare at skjermen ikke fant noe skjermkort. Jeg prøvde alt mulig(rugge på ledninger,blåse støv osv. Jeg satt i et annet skjermkort jeg hadde og brukte det (men det var dårligere) Så en 1 uke etter satt jeg i det ikke fungerende kortet for og bare sjekke og da funka det helt plutselig fint. Men i dag skjedde det igjen. Helt uventet uten grunn. En venn av meg sier at det må vær dårlig kontakt i skjermkortet. Jeg vet at det ikke er skjermen. Hva kan jeg gjøre? Og hvis det kanskje er kontakten hva bør jeg gjøre med det? Der er en annen kontakt for en annen typre skjerm da, men ingen av de skjermene i mitt hus har slik KONTAKT. Det er den somer hvit (den somer blå er den ødlagte. PS:Biosen piper mANGE GANGER etter oppstart Endret 21. april 2004 av Do_the_Bender
Ordinær Skrevet 21. april 2004 Forfatter Skrevet 21. april 2004 plz svar?! Hvis du har en liten ide i hodet ditt eller noe og si plz svar.
TDK Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hvis du fortsatt har garanti kan du jo sende tilbake kortet til produsenten...
andesam Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 resette biosen. Ta ut og inn skjermkortet fra agp sloten... noen forslag.
sofTest Skrevet 21. april 2004 Skrevet 21. april 2004 Hvis du er helt sikker på at det er den blå analoge utgangen som er defekt, så kan du jo forsøke et DVI-analog(VGA)-adapter som dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå