Gå til innhold

Alladin advanced!


aSADAS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg har hørt at aladdin advance er veldig dårlig, det gikk slikt for meg også. Kjøpte en aladdin advance, og når jeg sku modde den så virket den ikke.

Så fikk jeg heller folka fra www.chip-shop.net til å modde den med akira, og det virker helt supert. Veldig bra chip!

Endret av asc
Lenke til kommentar

alladin advance er en grei chip det, men den krever lodding ettersom den ikke har noe pogo innstalering eller liknende. Gir de samme mulighetene som de fleste andre spill, men har bare plass til en bios som sikkert er nok for de aller fleste!

Hvis du ikke har noen loddekunnskaper og har planer om å montere chippen selv bør du kanskje vurdere å gå for en chip med pogopins!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Aladdin er absolutt en bra chip. Har loddet flere hundre xboxer med den chip'en og svært få av de har blitt returnert. De som har blitt returnert skyldes vanligvis uheldig flashing e.l.

 

Nå skal det sies at den nye xenium chip'en er ganske frekk, og etter at den kom i loddefri løsning har den faktisk blitt veldig populær. Jeg stemmer på xenium, i hvert fall frem til xecuter 3 kommer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...