Gå til innhold

Anbefaling av Ram til Acer travelmate 8000 serien


Anbefalte innlegg

Heisann,

Er på jakt etter RAM til min bærbare Acer travelmate 8000 modell. Dette er så vidt jeg har forstått arvtakeren til Acer travelmate 800 serien.

Jeg leter etter ram brikke rundt 512 MB. Så vidt jeg vet har 8000 modellen DDR333 minne.

 

 

Ville satt pris på tilbakemelding om ram brikker som kunne passe for denne maskinen, eventuelt om dette ville gått bra og hvilke merker som er gode å satse på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

DDR333-minne til bærbare koster fremdeles litt mens DDR-333 MHz for stasjonære langt på vei er gått ned i prisvekten.

 

Så det kommer en prisendring til sommeren, antar jeg.

 

Ellers støtter mange NoName-versjoner til Acer-bærbare. De som markedsfører produkter fra Acer vil som regel ha alt fra OEM-RAM til Hynix osv.

 

--

Nasir Khar

www.barbara.no

Lenke til kommentar

Heisann

 

Bruker en Acer 800LCI.

Kjøpte for en liten tid tilbake 2stk Apacer 512mb SO-Dimm 266. Det var da til min fortvilelse at en teknikker hos Acer fortalte meg ETTER at jeg hadde fått dem, at min pc KUN støttet ORIGINAL Acer minne.

 

Hvordan det er med de nyeste modellene, er jeg litt usikker på, men tenkte jeg skulle nevnde det for dere.

 

 

MVH:

DBygnes

Lenke til kommentar
Heisann

 

Bruker en Acer 800LCI.

Kjøpte for en liten tid tilbake 2stk Apacer 512mb SO-Dimm 266. Det var da til min fortvilelse at en teknikker hos Acer fortalte meg ETTER at jeg hadde fått dem, at min pc KUN støttet ORIGINAL Acer minne.

 

Hvordan det er med de nyeste modellene, er jeg litt usikker på, men tenkte jeg skulle nevnde det for dere.

 

 

MVH:

DBygnes

Testet du minnebrikkene da?

 

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...