TheFisher Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Noen steder i internett-sider får jeg på denne meldinger, eks denne Feilmeldingen lyder slik i eget vindu: --------------------------------------------- Det har oppstått en kjørefasefeil. Vil du feilsøke? Linje:78 Feil: Forventet et objekt (trykk) Ja - Nei --------------------------------------------- Er det feil hos meg eller feil på siden? Evt noe jeg kan gjøre hvis feil hos meg?
jocke Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Når du er i et Internet Explorer-vindu; Verktøy -> Alternativer for Internett -> Avansert -> Bruk standard -> "OK"
Carnifex Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Når du er i et Internet Explorer-vindu;Verktøy -> Alternativer for Internett -> Avansert -> Bruk standard -> "OK" Å? Trodde det var Tools - Internet Options - Advanced of kryss av for disable scriptdebugging eller tilsvarende med norsk IE vil jo da være Verktøy - Alternativer for Internett og avansert eller lignende tenker jeg... Mulig begge gjør nytten da..
jocke Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Når du er i et Internet Explorer-vindu;Verktøy -> Alternativer for Internett -> Avansert -> Bruk standard -> "OK" Å? Trodde det var Tools - Internet Options - Advanced of kryss av for disable scriptdebugging eller tilsvarende med norsk IE vil jo da være Verktøy - Alternativer for Internett og avansert eller lignende tenker jeg... Mulig begge gjør nytten da.. Ved å trykke "Bruk Standard" fjernes blant annet denne funksjonen som du nevner
Carnifex Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Når du er i et Internet Explorer-vindu;Verktøy -> Alternativer for Internett -> Avansert -> Bruk standard -> "OK" Å? Trodde det var Tools - Internet Options - Advanced of kryss av for disable scriptdebugging eller tilsvarende med norsk IE vil jo da være Verktøy - Alternativer for Internett og avansert eller lignende tenker jeg... Mulig begge gjør nytten da.. Ved å trykke "Bruk Standard" fjernes blant annet denne funksjonen som du nevner Akkurat.. Jaja.. da har man fått med seg noe nytt i dag og
bytes Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 Tja... veldig nytt er det vel ikke. Ser ca 1 tråd om dette annenhver dag her. Uten å være uforskammet vil jeg kanskje oppfordre til å bruke søkefunksjonen på forumet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå