MissAngel Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=216304 180 abonnenter opplevde et salig kaos da mobilselskapet Tele2 nylig sendte ut nye SIM-kort til sine kunder. Feilen oppsto da Tele2 skulle tilby sine kunder bedre tjenester og sendte ut nye SIM-kort. Kundene skulle ta i bruk de nye kortene mandag kveld. bra jobba.... må jeg si... tele2 som skulle tilby sine kunder bedre tjenester...
voluz Skrevet 19. april 2004 Skrevet 19. april 2004 (endret) Dysleksi. Endret 19. april 2004 av voluz
MissAngel Skrevet 19. april 2004 Forfatter Skrevet 19. april 2004 5000???? nei, 500 Han lovet i går å sende ut nye SIM-kort med ekspress, samt å sette 500 kroner inn på mobilkontoen til kundene som er rammet - som et plaster på såret...
Teksup Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 ikke så høyt tall det da.. 180 stk av alle kundene dems.
Anette_ Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Ganske mange penger sløst bort det der ja. Lurer på om de må sette opp prisene sine nå for å gå med overskudd?
MissAngel Skrevet 20. april 2004 Forfatter Skrevet 20. april 2004 hehe ja... de som reklamerer for at de er billigst av alt og alle... men det er godt dem gjorde opp for seg da..
voluz Skrevet 20. april 2004 Skrevet 20. april 2004 Hallo? Sette opp prisene for å "ta igjen" 90 000 tapte kroner? Tror ikke det. De tjener vel en 100 000 minst i timen tenker jeg... bare på mobiltjenester. Også har de fasttelefon, internett og alt det andre i tillegg. 90 000 er vel en dråpe i havet, tjent inn på minutter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå