Gå til innhold

Fins det bere batterier til P800 en det orginale


Anbefalte innlegg

Har nylig kjøpt meg ein P800, og som dåke sikkert vett når du får fingrane på noke så heftig som ein SE P telefon er det vanskelig og slutte og trykke, og når du jere det så bruker du batterier så derfor lurer eg på om det går an og kjøpe eit nytt batteri som er bere enn det som følger med orginalt??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nylig kjøpt meg ein P800, og som dåke sikkert vett når du får fingrane på noke så heftig som ein SE P telefon er det vanskelig og slutte og trykke, og når du jere det så bruker du batterier så derfor lurer eg på om det går an og kjøpe eit nytt batteri som er bere enn det som følger med orginalt??

Bere??? Er dette barneskolen?

Lenke til kommentar
Snakker vel ikke halvt dansk ,men skrivemåten ligner

Det var vel Henrik Vergeland som ville lage eit eige norsk språk ved og bruke blanding av dansk og norsk. Han laga foreksempel om ordet pige til pike. Og det er sån dåke snakker endo. Mens derimot snakker eg og andre folk på vestlandet snakker slik som Normenn altid har snakka. Vi snakker norsk.....!! :yes:

Lenke til kommentar

Sorry, men å skrive på dialekt er rett og slett feil. Du trenger jo ikke skrive bokmål. Nynorsk går greit, og det er jo det dere lærer på skolen. Men i Norge har vi faktisk bare to skriftspråk. Å "skrive slik man snakker", på dialekt, sms-språk også videre, er rett og slett fordummende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...