Gå til innhold

Radeon 9800 pro og Far Cry


Syn-Sam

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville ha gamlet PSU. Overdrevet flertall av PSUer klarer ikke å oppfylle Watt stempelet som dem har. FarCry setter mitt system i slikt overdrive og varmer opp skjermkortet og hele kabinettet mer en noet annet spill. Spillet også tar over 350MB i RAM og bruke inn i mellom opp til 200MB av video minne.

 

Reboot under xtremt load er typisk power supply problem.

www.pcpowerandcooling.com hvis du vil ha ett "reelt" PSU. Made in USA i tilleg, ikke made in Sweatshop.

 

Simon

 

EDIT: Glemte å si at jeg kan "minimize" FarCry så ofte jeg vil uten problemer og uptime i dag er over 10 dager og jeg var å "minimize" ca. 5 ganger for 10 minutter for dette post da jeg var å sjekke console commandoer. Bruker Catalyst 4.4 og de er 100% stabile.

 

Simon

Endret av Templar
Lenke til kommentar

Takk til Falcon som tok seg bryet med å kopiere over mine specs fra en annen kategori der jeg stilte det samme spørsmålet-

Og takk for svar, folkens!

Jeg har 360W, men mye stasj i maskinen. Kan vel tenkes at jeg hiver inn en ny når NV40 dukker opp... nVidia mener jammen at 480W er passe bra. Kanskje kortprodusentene legger ved en ny strømforsyning i pakka framfor spill...

:thumbup:

 

Jeg har patchet til 1.1 og bruker 4.4

Skal skru av vpu recovery og teste en gang til.

Lenke til kommentar

Da er Far Cry testingen gjort.

 

4.4 driveren har samme problem. Patchen skal vel ikke ha så mye å si, tror ikke den adresserer problemet.

Vel, jeg slo av vpu-recovery og nå er alt så meget bedre.

Kjører i 1024x768 med alt på very high samt 4xFSAA og 8xAF.

Går smertefritt nå.

Takk!

:thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...