Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en MX510 på PCEksperten.no en dag, fordi at de var den eneste butikken som hadde på lager, trodde jeg. Det viste seg (selv om det stod at musen var på lager på butikken sine sider ...) at den ikke var på lager i det hele tatt. Nå er den butikken ikke i prisguiden heller på MX510 oversikten.

 

Forresten så synes jeg det også er vanskelig å manøvrere på siden deres, og jeg finner ingen plass der jeg kan avbestille min ordre ...

 

Hva skal jeg gjøre? Kommer pakken min til å komme i det hele tatt, eller kan jeg bare bestille fra en annen butikk og håpe at jeg ikke ender opp med 2 muser?

Endret av ptv-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du gjør når pakken kommer er å sende den tilbake til butikken, fyll ut angrefrist papirene og da skal allt være i orden.

 

Jeg er ikke sikker på hvordan forsendelse det er snakk om her, opplrav eller ikke. Men tror du må betale for å få ut varen og så sende den i retur for så å få pengene tilbake.

 

Men husk tålmodighet, så ordner deg seg skal du se

Lenke til kommentar
Bare meil support og si å du ikke vil ha musen siden dem lyver med lager status og ferdig med det. Når musen kommer henter du den ikke engang.

 

Simon

Greit å ikke hente den men da kan nok netshoppen ilegge deg et straffegebyr på 150-250kr for uavhentet pakke. Det beste er hvis man ikke får tak i support er å betale ut varen, fylle ut angreskjema og sende musen tilbake med posten og sørg for å sende rekomandert eller lignende for å ha en kvitering

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...