Egilod Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Min server (www og mail) hos WebDeal har ligget nede siden tidelig i går kveld. De svar ikke på telefon (har sittet i 90 minutter i ”kø” på supporttelefonen og det er tydelig ingen der), mobil, sms eller mail! Dette er ikke første gangen det skjer. Er det noen som vet hvordan man får kontakt med guttene? Egil
Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 (endret) Dagens feilpost? Hva har dette med skjermer eller skjermkort å gjøre? Men - det høres ut som typisk WebDeal ja. Hadde de i 6 mnd, og det var _bare_ trøbbel, og inkompetente folk. -- WebDeal AS - Teknologiveien 22 - 2815 Gjøvik - NORWAY Phone: +47 61 13 16 50 - Fax: +47 61 13 16 51 E-mail: [email protected] - URL: www.webdeal.no -- Eller ring Egil Nes som er sjefen der. Endret 17. april 2004 av Slettet-10579
Egilod Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Riktig, den ble feilpostet... Nå har de voknet, svarte endelig på en mobiltelefon. Hvilken leverandør bruker du nå?
Gjest Slettet-10579 Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Jeg har NordicHosting, og de måtte hjelpe WebDeal med å overføre domenet mitt, fordi hostmaster hos WebDeal ikke kunne jobben sin, og sjefen var i Mexico. Det ligger en sticky tråd her på forumet, om hvilke webhotell som har hvilke fordeler, og vurdering av de. Du bør ta en titt der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå