Gå til innhold

Tekniske MAFIA problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tatt frem mafia igjen og koser meg skikkeli, dte er jo et bra spill!!!

Uansett, etter "Daily Routine" oppdraget finner spillet ut at "nei, jeg vil ikke mer så jeg slutter" og går direkte til skrivebordet igjen... Har prøvd å lasta ned saves, men ALLE oppdrag ETTER "daily routine" er sånn, men altså ikke de FØR... Hva er galt?

Trodde først det var noe dritt som lå igjen etter et program på maskina, men det var det ikke, siden jeg akkurat har formatert og fortsatt hadde det samme problemet...

Noen som har vært borti d samma noen gagn? :dontgetit:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp jeg har hvert borti de buga oss meg skjedde det når jeg hadde komet til siste oppdrag og hadde ta alle og det skjedde ikke noe mer?

Jeg dro over maifa spillet til kameraten min og der klikka det ikke når jeg kom så langt.

runa helle spilet med hans verisjon og min komme jeg til siste oppdrag da.

men der er vell 1-2 år siden jeg runa det husker ikke helt men det er lenge siden.

Skrevet

jepp jeg har hvert borti de buga oss meg skjedde det når jeg hadde komet til siste oppdrag og hadde ta alle og det skjedde ikke noe mer?

Jeg dro over maifa spillet til kameraten min og der klikka det ikke når jeg kom så langt.

runa helle spilet med hans verisjon og min komme jeg til siste oppdrag da.

men der er vell 1-2 år siden jeg runa det husker ikke helt men det er lenge siden. MAfia er sykt bra spill. gledre meg til mafia 2 kommer :)

Skrevet

Nopp, en patch på en størrelse på 16 mg har jeg rett og slett ikke tid til å laste ned ;) dessuten så har jeg sett på patch readme og det står ikke at den fikser problemet...

Og en liten feil i mitt første innlegg, når jeg sa at alle oppdrag etter "Ordinary Routine" klikka, er det faktisk bare oppdaget etter som klikka, alle oppdrag etter det funker, og siden det bare er litt racerbilkjøring så tror jeg at jeg klarer meg foruten, har runda det før og vet ossen det funker...

Men visst noen har noen tips er jeg åpen for de :yes:

Skrevet (endret)

jeg sletta den mafia jeg hadde og kopierte over mafia fra kamerat min sin pce og den funka supert, du har sikkert det mafia spillet jeg hadde før du er etter lant feil med det. så prøv og fa tak i eller last ned en annen type mafia eller kjøp det!

Endret av pcpro
Skrevet

Har det orginalt ;) Og tror ikke det er noe med selve spillet, men etteller anna som kjører i bakgrunnen som fucke d opp, men det var å finne ut hva jeg ikke kjørte i bakgrunen når det funka supert sist gang da... :ermm:

Men, kan godt klare meg foruten racet da... :yes:

Skrevet
Har det orginalt ;) Og tror ikke det er noe med selve spillet, men etteller anna som kjører i bakgrunnen som fucke d opp, men det var å finne ut hva jeg ikke kjørte i bakgrunen når det funka supert sist gang da... :ermm:

Men, kan godt klare meg foruten racet da... :yes:

sikkert antivirus pgr. eller no

spill bruker å klikke når de kjører

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...