Nilsen Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 (endret) er det noen som vet om det finnes en adapter fra s-vide til vga eller vga til s-video tar gjerne imot linker(hvis det finnes da) Endret 16. april 2004 av Natrium
Goophy Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Det går ikke an... VGA og S-Video output'ene går på helt forskjellige signaler, så da må du ihvertfall ha en eller annen slags signaltransformator eller noe i den duren. Tviler på at det finnes...
Nilsen Skrevet 16. april 2004 Forfatter Skrevet 16. april 2004 oki... da tror jeg jeg dropper de planene
Gjest Slettet-10579 Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Du får derimot billige skjermkort med tv-ut, evt. ekstrakort med tv-ut, og du får USB-enheter som konverterer VGA til S-VHS, som denne fra Trust.
Hårek Skrevet 16. april 2004 Skrevet 16. april 2004 Og denne ser ut som den har S-Video inn og VGA ut: Trust Combi TV-PC Pop View Watch TV full screen on your monitor
Nilsen Skrevet 17. april 2004 Forfatter Skrevet 17. april 2004 Og denne ser ut som den har S-Video inn og VGA ut:Trust Combi TV-PC Pop View Watch TV full screen on your monitor tror nok jeg går for den ja
lizon Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 (endret) det er sikkert et bra tv-kort det ja Endret 17. april 2004 av lizon
sedsberg Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 Det går ikke an...VGA og S-Video output'ene går på helt forskjellige signaler, så da må du ihvertfall ha en eller annen slags signaltransformator eller noe i den duren. Tviler på at det finnes... Disse finnes. Men de er ikke noen enkle adapter-saker til 50kr. http://www.lik-sang.com har noen slike tror jeg.
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 uff, jeg ville virkelig tenkt meg om to ganger før jeg hadde giddi å bruke penger på Trust convertere.... råttent bilde
sedsberg Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 uff, jeg ville virkelig tenkt meg om to ganger før jeg hadde giddi å bruke penger på Trust convertere.... råttent bilde /me enig.
SUiCiDE_COMMANdO Skrevet 17. april 2004 Skrevet 17. april 2004 det finnes scan converter der ute som har meget bra bilde, men det er de DYRE i proff klassen. Dette er teknologi som koster hvis man ønsker nogenlunde bra bilde. Har jobbet som video artist i snart 10 år, og har ennå tilgode å finne en scan converter som gjør jobben bra nok til mitt bruk. Er iherdig Matrox bruker, og så lenge consumer scan convertere verken har bildekvalitet eller funksjonalitet som er i det hele tatt tilnærmet Matrox sine kort (inkludert de billigste kortene i Matrox 4xx / 5xx seriene), så synes jeg scan convertere rett og slett er bortkastet penger. http://www.commspecial.com/10quest.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå