Gå til innhold

SAMSUNG E700


Anbefalte innlegg

Når man ikke besvarer et innkommende anrop lager telefonen en lyd når innringer legger på. Denne lyden kommer selv om stille modus er aktivert. Da er det jo ikke stille modus lenger. Har notert meg at det er mulig å fjerne lyder for kamera. Har prøvd dette men det hjelper altså ikke for dette spørsmålet.

 

Ellers lurer jeg på om det er noe man kan gjøre med den utvendige skjermen. Den blir jo bare helt sort når den ligger litt. Forventer ikke at den skal stå på hele tiden, men det hadde jo vært fint om di tegnene som er der kunne informere om tapte anrop eller innkommende meldinger.

 

Hadde vært fint om noen kunne hjelpe. Ellers er det jo en fin telefon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LES OG FORSTÅ HELE TRÅDEN FØR DU GJØR NOE SOM HELST MED TELEFONEN

 

Du tar ikke bort kameralyden egentlig... bare lager et trinn som er helt stille.

 

Bruk koden på eget ansvar, gjør akuratt som jeg sier så går det fint...

 

- *#8999*8378# (de fire siste tallene vil vise - på skjermen)

- Du får opp en meny som heter "Testmodus". Denne menyen inneholder 5 steg: Versjon, H/W-test, Sperrestatus, SIM Info og Production

- Vi velger H/W-test og får tre nye menyvalg. Videre velger vi Lydinnstillinger. Da kommer det opp enda en meny med 9 valg. Velg Melodiforsterker.

- Det kommer en verdi opp på skjermen. Endre denne til 0. Trykk en gang på lagre, da kommer en ny verdi opp. IKKE endre disse verdiene.

- Så trykker du deg ut av menyene på vanlig måte.

- Trykk videre så på volumknappen på siden av mobilen. Velg laveste nivå(blå kuber på skjermen)(Det nivået vi endret til 0).

- Du er nå klar for å ta bilde uten lyd. For å ta lyden på igjen trykker du bare volumet (ved hjelp av knappen på siden av telefonen) opp igjen.

 

PS: Når kameralyd er tatt bort er også ringetone tatt bort. Så du må endre volumet fra laveste niva til ønsket nivå for å høre ringetone.

 

WireBoy

Lenke til kommentar

Formelen ovenfor fjærner stort sett alle lyder. Men det er sant at du kan høre svake lyder av og til. Slik at det err ikke murlig og fjærne mer en det som er fjernet med den koden.

 

Den yttre skjærmen blir svart p.g.a. strømsparing. Man ville ha tømt telefonen for strøm hvist denne skjermen skulle ha vist klokken hele tiden. Man kan sette på en klokke som blinker med gjevne mellomrom. Men det er det du kan gjøre. Hvist du vil se på klokken når skjermen er svart så trykker du volumknappen inn en stund. e700 kan ikke vise klokken hele tiden slik som andre telefoner p.g.a. andre telefoner har en fargeløs skjerm som yttre skjerm, denne har en olvc eller lignende skjerm med 256 farger!

Lenke til kommentar

Hei igjen. Takk for svarene. Da noterer jeg meg at denne telefonen altså ikke er mulig å få lydløs. Det er jo snakk om å få bort alle lyder når man ikke trykker på telefonen. Ønsker jo bare at den skal være helt stille når jeg vil at den skal være det.

 

Men takk for alle svar.

Lenke til kommentar

Stenger denne for dårlig bruk av emnefeltet - les annonseringen øverst i listen over emner.

Det finnes og en tråd her om stengingen her i forumet

 

Slik det er idag er det to felter for å fylle inn emne og beskrivelse. Det du har gjort feil er å bruke beskrivelsesfeltet for å fylle inn informasjon som må være i emnefeltet for å gi mening. Mitt råd er å ikke bruke beskrivelsesfeltet før du har et emnefelt som gir mening i seg selv :)

Det er altså ikke godtatt å kun ha navnet på mobiltelefonen i emefeltet - du må forklare hva det er med denne mobiltelefonen du lurer på/skriver om

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...