Gå til innhold

9800pro og fps drop


FLuAA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FluAA: Jeg har hørt mange som har problemer med ATi og cs, jeg hadde samme problemet selv også.. Men husk på at cs er et veldig prosessor-basert spill, med tanke på at du sannsynligvis ikke kjører oppløsning høyere enn 1280x1024 :yes: Mange har ingen problemer, noen har problemer, om du vil prøve eller ikke, er ditt valg.

Lenke til kommentar

Jo, det KAN skje.

Jeg har hatt problemer med alle ATI drivere ETTER 3.6.

Jeg hadde samme problemet og fant ut at drivere etter 3.6 har problemer med cs og fps drops. Om dette er rettet opp i de senere versonene av driverene vet jeg ikke, men det fungerte ikke hos meg med noen nyere (siste jeg brukte var 3.8 eller 3.9)

Lenke til kommentar

jeg har ganske heftige fps-drops når det er mange gjenstander på bakken, f. eks lik eller våpen. fiender får det også til å droppe litt.

 

men jeg har da r9600xt, så jeg vet ikke helt hvorvidt det gjelder for r9800pro også. mange som har klagd over det.

virker nesten som det skjer på med noen og andre ikke. rart det der. :)

 

edit: post 700.

 

edit2: PS: bruker catalyst 4.4 :)

 

 

(btw, hvorfor er Smartgart fjernet fra driveren?)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

assa fps drop kan skyldes andre ting en drivere.. det kan rett å slett skyldes at for eks IRC står på.. jeg har selv i blandt fps drop på et radeon 9700 pro..

det skal egentlig ikke gå an.. men det skjer pga andre programmer kjører.. evt serveren du spiller på som er dårlig.. her er det ikke bare 1 eller 2 faktorer men mange

Lenke til kommentar

hadde fps dropp på min gamle pc med r9800pro

 

specs: 2.4ghz 533buss 768ddr pc2700 P4s8x hovedkort

 

 

 

gikk over til:

 

shuttle sn45g amd xp 3200 ddr3200 geil 512

 

nå har jeg 99-100fps uansett.. skjønte ikke så mye selv.

 

testet på aim map og aztec med smoke :D

Endret av Tom80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...