Gå til innhold

Min portfolio


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ALT for stekt inspirert av pixelranger spør du meg. :thumbdown:

Synes ikke den likner spesielt på den, bare at den stilen der begynner å bli ganske oppbrukt. Jeg synes liksom jeg har sett alt sammen før. Dessuten vises den litt feil i opera (har ikke sjekket mozilla).

 

Men som sagt før her; den er ikke stygg på noen måte.

Endret av no_remorse
Lenke til kommentar
ALT for stekt inspirert av pixelranger spør du meg. :thumbdown:

Synes ikke den likner spesielt på den, bare at den stilen der begynner å bli ganske oppbrukt. Jeg synes liksom jeg har sett alt sammen før. Dessuten vises den litt feil i opera (har ikke sjekket mozilla).

Etter å ha browset siden en god stund nå, trekker jeg den tilbake.

R E A D

Endret av SirIce
Lenke til kommentar

Veldig fin side - men:

 

Flash kan forsvares på en side som er ment som en portefølje. Men ha også et alternativ slik at grinebitere som meg ikke trenger å fyre opp en annen nettleser enn den man vanligvis bruker.

 

Navigasjonen (de små, hvite kvadratene) på portfolio-siden er for vanskelig. Med det mener jeg at hverken moren eller faren min ville funnet frem til info om hver jobb ;)

Lenke til kommentar
Navigasjonen (de små, hvite kvadratene) på portfolio-siden er for vanskelig. Med det mener jeg at hverken moren eller faren min ville funnet frem til info om hver jobb ;)

Jepp, det er de jeg har fått flest klager på. Skal virkelig ta meg av de...;) takk for all feedbacken folkens.

Lenke til kommentar
Genial side. Skjønner ikke all denne kritikken her, er vel muligens den beste flash siden som er laget av brukerne her på forumet. Eller har andre noen ting å vise til? Ok, berg-online.tk flashen er jo veldig bra, men denne siden har mange flere flash funksjoner. Selvfølgelig kan sammensetningen kanskje forandres, men dette er på meget høyt nivå :thumbs::thumbup:

Thanks, det var moro å høre:D

Lenke til kommentar

Må vell si meg enig at det er noe av det beste flash her fra.

Men så snart en side blir bra setter man opp forventningene, og når man ber om kritikk er det altids "feil" som kan finnes og forbedringer som kan gjøres. Den som legger siden sin ut her er ikke tjent med at vi sier at "oi dette var finfint" og så driter i små irriterende ting pga at arbeidet holder en generelt høy standard.

De fleste er jo interresert i å forbedre siden, man kan jo aldri få siden perfekt. Altids rom for forbedringer.

Lenke til kommentar

Yo KinnShady> Nydelige effekter! Men selve grafikk delen er ikke imponerende... Men effektene tar helt av. Uten tvil du kan flash...

Men design dele må endres synes jeg.

 

Og som mange har allerede har nevnt... Denne stilen begynner å bli oppbrukt...

 

Konklusjon> Designen er ikke helt noe å bli imponert av, men Flash effectene dine er "IMPRESSIVE". dette er helt klart ikke noe swish..!

Lenke til kommentar
Må vell si meg enig at det er noe av det beste flash her fra.

Men så snart en side blir bra setter man opp forventningene, og når man ber om kritikk er det altids "feil" som kan finnes og forbedringer som kan gjøres. Den som legger siden sin ut her er ikke tjent med at vi sier at "oi dette var finfint" og så driter i små irriterende ting pga at arbeidet holder en generelt høy standard.

De fleste er jo interresert i å forbedre siden, man kan jo aldri få siden perfekt. Altids rom for forbedringer.

Veldig enig. takk

Lenke til kommentar

Fett! :dribble:

 

På forsida blir den rosa en smule irriterende da den dekker over submenyen. Kjedelig. De fargene på den var vel kanskje ikke helt bankers heller. ;)

Den loading-greia var sexy og original! Kan ikke huske å ha sett noe liknende før!

Du har funnet mange bilder som passer i fargevalg! Veldig bra siden fargevalget er litt ... spesiellt?

"CNTCT.INFO" ble litt for irriterende. Synes det ødela mye for ei så ellers fin side.

Veldig lett og brukervennlig å manøvrere seg gjennom menyene! Likte det absolutt!

 

Vet at enkelte har flash som deaktivert. Drit i dem! :thumbup:

Flash er etter min måte en finfin metode å bringe snacksy animasjon inn på nettet

uten at det tar mange, mange Mb. Veldig fint å se noen som fikser det så bra om du!

 

Liten filleting: Øverst til høyre har du dato og klokke og slikt. I TIMES? Det var vel litt unødvendig?

 

Dette var veldig bra! :w00t:

Lenke til kommentar
Liten filleting: Øverst til høyre har du dato og klokke og slikt. I TIMES? Det var vel litt unødvendig?

Jepp, skriften er Dynamic Text for at den skal fungere, egentlig er det samme font som andre steder på siden (Silkscreen), men den fungerer ikke da du ikke har den installert på maskinen din. skal fikse til noe annet en TIMES jeg... takk:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...