Christian Bøe Skrevet 2. april 2002 Skrevet 2. april 2002 Hei, har følgende problem når jeg kjører bildet ut på tv'n min (vanlig 4:3 tv, 25") fra CardExpert-kort med Nvidia tnt2 ultra-chip: bildet blir helt greit i kvalitet men jeg finner ingen funksjon for å dra bildet ut i kantene...? Dermed ender jeg opp med et firkantet bilde av desktopen som er noe mindre enn selve tv-skjermen min. Kjipt! En kamerat av meg mente han hadde hørt om noe som het "tv-tools" som skulle kunne løse såntno, men var ikke sikker på dette. Noen som har tips? På mitt gamle ATI-kort var det mulig via driverprogrammet å dra bildet ut i alle kanter...det burde det vel vært her også? Takknemlig for tips! :smile: -- Christian
Lego Skrevet 2. april 2002 Skrevet 2. april 2002 Dette kan fikses ved hjelp av Tv-tool ja, du kan laste det ned fra fil seksjonen på http://www.tweakup.dk Det er i grunnen ganske kjipt at nvidia ikke legger med dette i driverene sine da dette er ett meget hendig verktøy.
Christian Bøe Skrevet 2. april 2002 Forfatter Skrevet 2. april 2002 Tusen takk for hjelpen! Da blir det å teste når jeg kommer meg hjem fra jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå