Gå til innhold

Billigste Nokia 6230 med Privat+


Anbefalte innlegg

Jeg har saumfartet de fleste nettbutikker og butikker i Oslo etter billigste Nokia 6230 med nytegning Privat+ 12 mnd binding.. Netcom og Tele2 sponser som sagt mer enn Telenor, men pga jobb må jeg velge Telenor abon.

 

Ser at Spaceworld selger den for 2498 kr med Privat+ og Expert i sentrum selger den for 2298 kr med Privat+.

 

Har noen sett den billigere på nett eller andre steder enn dette?? Takk for tips.. :thumbup:

Endret av MortenS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ifølge en annonse jeg så fra Papyrus (Aner ikke hvor dette er, men er et sted i oslo), så selger de den for 1798,- med telenor privat+.

 

Finner du en kopi av denne kan du ta den med deg til elkjøp eller siba og kreve lik pris der ;)

Hm, i følge www.papyrus.no ligger det på Majorstua.

Har du denne annonsen, og kan du i så fall se tilsvarende pris for 6600 og SX1 ?

Lenke til kommentar
Har den ikke nei, fikk den av en kunde som kom innom elkjøpbutikken jeg jobbet på og skulle ha den til den prisen..noe hun fikk, hun tok med seg annonsen igjen  :)

Alastor: Du sier du jobber i en Elkjøp butikk så kanskje du kan svare på dette: jeg ringte både Elkjøp og Lefdal for å sjekke prisen på Nokia 6230, før jeg evt gikk å handlet på Papyrus som selger den for 1795 kr (annonse Dagbladet 22 april).

 

På Lefdal fikk jeg fortalt av en konsulent at 6230 var utsolgt, men at nye telefoner kom inn uke 18-19, og da ville prisen bli utrolige 790 kr for Privat+ 12 mnd !!! :w00t:

 

På Elkjøp fikk jeg høre at 6230 gikk for 890 kr for Privat+ 12 mnd, men først når de var på lager igjen :green:

 

Meeeen... jeg ble skeptisk og ringte både Lefdal og Elkjøp igjen og fikk denne gangen opplyst helt andre priser igjen!! :mad: Da var prisene 2795 kr for Privat+ 12 mnd, og ingen hadde hørt om prisen jeg fikk først opplyst. Så hva er riktig ??? Konsulent nr 2 på Lefdal mente kanskje at forrige jeg snakket med hadde tilgang til info om hva butikkene ville selge 6230 for når den kom inn igjen, fordi prisen var noe butikkene bestemte selv...

 

Alastor kan du være ærlig å opplyse hva prisen på Nokia 6230 vil koste på Elkjøp eller Lefdal i uke 18-19 ?? :dontgetit: Lefdal og Elkjøp har samme eiere så prisene er nok ikke alt for ulike mellom de to eller.. Jeg venter i alle fall litt til :hmm:

 

Morty

Endret av MortenS
Lenke til kommentar

Sendte deg melding mortenS, men har litt mer å tilføye.

 

Vel, jeg tror enkelt og greit de du ringte til har blandet t630 og 6230. Disse modellene høres ganske like ut for en på kundesenteret som ikke har helt peil på alle modeller, men tar det hun/han tror er rett.

 

T630 går nemlig for 890,- på elkjøp for tiden, men vi vil muligens senke prisen litt pga siba.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...