Gå til innhold

Rekordsalg hos AMD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er helt naturlig jeg , siden AMD prosessorene er billigere og gir mer ytelse per klokkesyklus. Tror at hvis de bare følger denne linjen nå så kommer de til å spise flere andeler fra intel. Det er jo selvsagt at OEM markedet med folk som ikke skjønner seg på hw , kanskje trenger bedre grunner til å gå over til AMD men ustabiliteten som var før er vel nå for det meste borte. For oss som skjønner oss på slik så tror jeg neste generasjon intel hovedkort som skal ha sperre for fsb klokking , vil gjøre at enda flere går over til AMD.

AMD Mobile Ruler!!

Go AMD :w00t:

Lenke til kommentar

Det var hyggelig for AMD!

 

Intel driter på draget med FSB sperra si ja. Det er det ingen tvil om. OEM markedet bryr seg nok ikke så mye men vi gjør det. Og det er vår kritikk som bestemmer mye av salget.

 

Vår as in - hardware test sider, fra munn til munn etc.

 

AMD fortjener en større bit av kaka og det håper jeg de får. Intel fortjener ikke annet enn ren og hard konkurranse. Og det har de nå.

 

And we like it!

Lenke til kommentar
Absolutt jeg bygget en AMD PC til min søster og en til min bror, men vil det være multiplier sperre på socket 939 systemer?

 

Er det viktig med sperre så det blir færre retur på grunn av overklokking skader?

Det vil nok være multiplier sperre på Athlon 64 for 939, men ikke FX for 939.

 

Multiplier sperre er viktig for å unngå rebagging, altså at snuskete leverandører f.eks tar et større parti A64 3200+, skifter embalasje og selger dem som A64 3400+ Dette har særlig vært et problem i Asia, men slike CPU'er har også funnet veien til Europa.

Endret av Knick Knack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...