Gå til innhold

Ny patch under testing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

leste det der. Ser jo ut som det er veldig mye nytt, og forbedringer. Det eneste jeg synes var litt rart er det med SS til warden. De burde gjort noe med den? Satt opp mana cost eller noe lignende?

Skrevet

Jeg lukter at necro rush og frienzied frost wyrms kommer til å bli mye brukt -_-

ud nuke er ikke Så effektiv lenger pga at heltene tar mindre skade fra magi enn før...

Skrevet

Uansett, Goblin Tinker virker Overpowered....

På level10 kan den jo ødelegge nesten en hel base.

Med den skillen han har på level 10 blir det jo:

48 + X * 3.5 = 168 + X

Det blir damagen mot bygninger. Med fast attack skulle det ikke være noe problem å rive ned en town hall level3 med en potion of divinity. + at det tar alle human towers i 2-3 hits per tårn....

Skrevet (endret)
Uansett, Goblin Tinker virker Overpowered....

På level10 kan den jo ødelegge nesten en hel base.

Med den skillen han har på level 10 blir det jo:

48 + X * 3.5 = 168 + X

Det blir damagen mot bygninger. Med fast attack skulle det ikke være noe problem å rive ned en town hall level3 med en potion of divinity. + at det tar alle human towers i 2-3 hits per tårn....

vil våge å påstå det er theorycraft - hvor ofte ser du lvl10-helter i din gjennomsnittlige 17-minutters laddergame? men jeg skjønner hva du mener, bare husk at andre helter allerede er i stand til noe av det (DH i meta er for eksempel litt stygg mot bygninger).

ser at tinkeren er en INT-helt, noe jeg ikke forventa. tydelig at den skal brukes for skillene sine, og ikke som en tank (som den rettmessig kunne vært kalt;)) sånn det så ut som først. Første INT-helten som starter med 5 i armor, da. :p

når jeg tenker over det har de egentlig ikke gjort stort for å redusere forbruket av hverken fiends, rifles eller huntresses, noe som kan tyde på at disse rasene stadig blir like forutsigbare på gjennomsnittlig nivå (lvl 10-20).

Edit: og ja, necrowagons er vel den straten som er mest buffa nå, nesten alle aspekter ved den straten er blitt mildere. bare å finne frem dispel igjen. (heldigvis har min rase fått buffa dispel ganske greit :))

Endret av JayHeM
Skrevet

Jeg syntes det var mange forandringer til UD, men det gjorde dem ikke akkurat dårligere?

Den nye Heroen ser veldig interessant ut da. Blir morro å se hvordan den funker i match.

Skrevet

Da er betaen på patch 1.15 oppe.

Det er bare å lage connecte til Lordaeron (USWest) og etter det så skal du kunne se en gateway (Westfall)

For å spille vanlig 1.14b så er det bare å connecte til en av de vanlige gatewayene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...