XDamage Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Har nettop kjøpt BFV, utrolig knall spill! Men jeg lurte på et par ting. Hvilke andre norske servere bortsett fra Battlefield.no sine finnes det. (Får forresten ikke kontakt med #1 og #2 serverene deres?) Og, hvordan burde jeg helst koble opp mot server, gjennom BFVs eget system (får aldri lagret lista...), eller Gamespy? (Tar ikke Gamespy en god del båndbredde i bakgrunnen?) Takk for svar på forhånd!
Windoge Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Kan værtfall ikke tenke meg at gamespy stjeler linje fra deg
OscarWoHA Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Jeg bruker ASE. Det bruker kun båndbredde når man refresher. Dessuten burde denne tråden flyttes til BF-fprumet.
Idioteque Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 gamespy bruker ikke båndbredde, siden arcade går i "hibernate" mode når du går innpå et spill, og med arcade finner du også norske servere, er vel rundt 30 servere oppe nå...
NuckChorris Skrevet 14. april 2004 Skrevet 14. april 2004 Hvorfor bruke gamespy når du kan bruke ASE?
Anbefalte innlegg