Gå til innhold

Krav til Far Cry


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har absolutt alt på MAX. kjører spillet glatt som ei barnerumpe.

 

Specs.

AMD Xp 2800+ @ 3200+

Ati R 9800PRO @ 9800XT

2stk TwinMoz 512mb ( 1gb )

 

har aldri oplevd et eneste hakk i spillet. ikke engang når den leser i fra diskene.

jeg har snart gjennomført spillet og det har _ALDRI_ hakket noe med meg.

veit ikke hva FPS ligger på ( noen tips for og finne det ut? )

 

For et halvår siden så vurderte jeg og enten kjøpe 512mb ram eller en 120gb harddisk, jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte en 512 brikke til. ytelses forskjellen var absolutt værdt det.

Lenke til kommentar
Jeg har absolutt alt på MAX. kjører spillet glatt som ei barnerumpe.

 

Specs.

AMD Xp 2800+ @ 3200+

Ati R 9800PRO @ 9800XT

2stk TwinMoz 512mb ( 1gb )

 

har aldri oplevd et eneste hakk i spillet. ikke engang når den leser i fra diskene.

jeg har snart gjennomført spillet og det har _ALDRI_ hakket noe med meg.

veit ikke hva FPS ligger på ( noen tips for og finne det ut? )

 

For et halvår siden så vurderte jeg og enten kjøpe 512mb ram eller en 120gb harddisk, jeg angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte en 512 brikke til. ytelses forskjellen var absolutt værdt det.

med 6xAA og full AF?? :wow:

 

søk på FRAPS i google for å finne ut fps i spill.... ;)

Lenke til kommentar
hvor er det jeg stiller på det derre AA og AF greiene? Har powercolor 9800 pro og det lagger som et lite helvete når jeg kjører på max! På medium går det glatt  ;)

egenskaper på skrivebordet, instillinger->avansert->Direct3d/OpenGL

:yes:

man stiller jo i spillet på det

Er det ikke bare AF som går an å stille der da?

Lenke til kommentar

En kamerat av meg spilte det på sin thunderbird 900, gf2, 256mb ram. Funka det på 800x600 med lowest grafikk.. Det så litt ut som halflife, men lagga ikke noe verre da.

 

Selv kjører jeg det uten lagg på 1280x1024. Usikker på om aa/af er på, det er på program default i driverene, og jeg har ikke sett hva spillet er instillt på.

SPECS: amd xp3000, r9700pro, 1gb pc3200 geil gd.

Lenke til kommentar
En kamerat av meg spilte det på sin thunderbird 900, gf2, 256mb ram. Funka det på 800x600 med lowest grafikk.. Det så litt ut som halflife, men lagga ikke noe verre da.

 

Selv kjører jeg det uten lagg på 1280x1024. Usikker på om aa/af er på, det er på program default i driverene, og jeg har ikke sett hva spillet er instillt på.

SPECS: amd xp3000, r9700pro, 1gb pc3200 geil gd.

jeg merker lagging viss jeg skrur opp til 1280*1024...men ikke så masse..

Lenke til kommentar
Tror jeg skal selge de 2x256 corsair xms 4000 ram brikkene mine og heller gå for 1 gig med ddr400 ram med lavere timings.

Å bruke PC4000 minnebrikker sammen med en AMD XP prosessor høres jo utrolig merkelig på meg hvertfall :)

Kjøre dem på lavere hastighet og få kjøre bedre timings vettu.

Lenke til kommentar
Tror det finnes ingen skjermer som er mindre en 40 hertz, Hertz er bilder i sekundet hvis jeg ikke tar feil. Om 40 fps er mye eller lite i et spill kommer helt ann på hva slags type spill det er. Skal du spille kabal så ser du ikke forskjell på om du har 25 eller 1000 for å ta et eksempel. Øyet leser 24 bilder i sekundet hvis jeg husker rett fra naturfagstimene og da må du vel ha minst 24 fps for å ikke oppleve det som unormalt. Men i visse spill så er ikke 24 bilder i sekundet nokk, ikke spør meg hvorfor men slik trodde jeg det fungerte.

Faen meg det latterligste innlegget jeg har vært bortig, du kan for faen ikke sammenligne kabal med et FPS spill din jøk!!

Endret av m`K
Lenke til kommentar
ARGH! pcen min hater meg, det hakker like mye på beste som dårligeste grafikk! ingen som har kunne hjelpe meg med det problemet enda.

http://forum.hardware.no/index.php?showtop...0?entry2035167

Ville ikke stolt på et jalla merke av et hk, kan være det.

visst jeg ikke tar helt feil så er det hk på høyde med andre gode hk...

sjekk DFI Lanparty nForce2 -testen her på hw.no

 

tror dei har brukt det shuttle kortet til sammenligning...

(er ikke helt sikker)

Lenke til kommentar
Tror det finnes ingen skjermer som er mindre en 40 hertz, Hertz er bilder i sekundet hvis jeg ikke tar feil. Om 40 fps er mye eller lite i et spill kommer helt ann på hva slags type spill det er. Skal du spille kabal så ser du ikke forskjell på om du har 25 eller 1000 for å ta et eksempel. Øyet leser 24 bilder i sekundet hvis jeg husker rett fra naturfagstimene og da må du vel ha minst 24 fps for å ikke oppleve det som unormalt. Men i visse spill så er ikke 24 bilder i sekundet nokk, ikke spør meg hvorfor men slik trodde jeg det fungerte.

 

omtrent alt det der var feil :wow:

Lenke til kommentar
har aldri oplevd et eneste hakk i spillet. ikke engang når den leser i fra diskene.

jeg har snart gjennomført spillet og det har _ALDRI_ hakket noe med meg.

veit ikke hva FPS ligger på ( noen tips for og finne det ut? )

 

Trykk på konsollknappen (|)(den til venstre for nr 1) skriv

r_displayinfo 1 (husker ikke om det er en omvendt skråstrek/slash først)

 

Uansett: jeg ligger på 50-60fps med alt på very high.

Men skrur jeg på aa og aniso så blir det fort 30-45fps....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...