Gå til innhold

Bot til 1.6?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sjekk på hjemmesiden da.

http://podbot.nuclearbox.com/

Giddet ikke sjekke jeg, men tror han som mekker de er dau eller noe.

 

ZBot er greie, men ikke noe spesielt intelligente. CZ er vel det beste alternativet, men som igjen må kjøpes. Det var noen andre boter også, men kommer ikke på de. Anbefaler ZBot hvis du skal ha en enkel gratis pakke.

 

Og føyer til, han er ikke død, var bare en spøk. Moren min lærte meg aldri at man ikke skulle spøke med sånt. :(

Lenke til kommentar

Takk for alle tips!

 

Jeg klarte selvfølgelig å skrive feil, det MÅ ikke være Pod-Bot, det kan være hva som helst.. har DESVERRE bare isdn her, så da må jeg ha "noen" å spille mot.. ;)

 

Jeg prøvde den russiske siden, men der ville de ikke la meg laste ned.. :dontgetit:

 

På hjemme siden til pod-bot ser jeg ingenting, så jeg tror ikke det er noe der..

 

Mvh. ThaAndre

Lenke til kommentar

Zbot er igrunnen helt ok. Fikk det av ein kamrat. Zbot har også muligheten til å "lære" nye maps, sånn at det går ann å spille med dei nesten overalt, bortsett fra maps der høydeforskjelle er store(noe'ala rats baner. Der har dei ein stygg tendens til å hoppe utfor dei høgeste plassene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Bots til 1.6 kalles Condition Zero.

 

Enten det eller blir det å laste ned uoffesielle boter, de er ikke bare dumme, men ekstremt lette.

Ja, det er vel CZ som brukes om du vil spille med bot til 1.6.

Ellers tror jeg ikke at det er noe, men du kan jo lete på forskjellige sider etter det og kanskje det finnes.

Lenke til kommentar

Det kan hende at du har boter "internt" i CS`et ditt!!!

Jeg hadde zbot da jeg installerte 1.6!

Prøv å ta ned konsollen og skriv "bot_add"

Hvis ikke det funker, kan du prøve å trykke på "H" for å få fram en menu hvor du kan adde boter...

Hvis ingen ting av dette funker, får du vel bare gjøre som nevnt ovenfor - Google ;)

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...