Gå til innhold

Flere BitTorent programmer!

Laibach

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er lei av dårlig nedlastningshastighet med bitTorent og lurte på om noen har prøvd å bruke to BitTorent clienter samtidig.

jeg har liten tro på at det går bra, men om det er noen som har testet det eller kan gi meg et svar hadde det blitt glederlig mottatt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke helt sikker på hva du mener her nå... Er intet problem å ha installert to klienter samtidig - men du kan ikke bruke de samtidig på samme nedlasting for å oppnå dobbel fart :ermm:

Skrevet
Er ikke helt sikker på hva du mener her nå... Er intet problem å ha installert to klienter samtidig - men du kan ikke bruke de samtidig på samme nedlasting for å oppnå dobbel fart :ermm:

ja det var det jeg lurte på. jeg har nemerlig prøvd det og jeg fikk dobbel hastighet men jeg lurer på om jeg bare laster ned det samme to ganger og at det stokker seg.

ps. jeg legger selfølgerlig begge Client'ene til å laste ned til samme folder.

Skrevet

Intet problem å få gode hastigheter på BitTorrent, men mener å ha lest på shareaza forumet at en fyr brukte 2 klienter til å oppnå bedre hastigheter. Mere om akkuratt dette vet jeg desverre ikke.

Skrevet

Bruker torrentstorm, funker fint den hos meg, hender du ikke får laste ned på full speed hvis linjen din laster opp på full speed, i torrentstorm kan du redusere opplasting litt for å få full nedlasting.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...