Gå til innhold

Hardware som dekorasjon?


Anbefalte innlegg

I dag har sikkert mange av oss mengder av hardware liggende. Hvis man har mye nok, hvordan vil det da bli som veggdekorasjon?

 

Det er jo en sprø idé ( :p ), men det gir et krystallklart signal om at her sitter det en som virkelig er skarp på data.

 

Tanken har slått meg flere ganger det å pynte veggen i datakroken med div. kort.

 

Innrømmer at dette kan se litt sykt ut ( :roll: ), men kanskje noe for ekstreme datafriker.

 

Noen andre tanker?

Endret av Diverse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en gammel AMD Duron liggende i en skuff, og jeg vurderer å lage en nøkkelring av den. Det kunne jo blitt kult :cool:

husker på tronica en gang i tiden (stort lan arrangement i ålesund)

laget jeg meg prosessor smykke, kategorisert fra 386 og fram til amd xp tbird 1200mhz... gigasmykke... veeeeldig tøft. fikk masse oppmerksomhet på det ja =)

 

var vel på størrelsen med ali G sitt dollartegn :p

 

det og en kombinasjon med rosa skjorte skapte mye positiv oppmerksomhet :D

Lenke til kommentar

Har selv en intel 386sx med hovedkort hengende på veggen. Med både en åpnet harddisk og disketstasjon tilkoblet også på veggen. Ser kult ut :) Har en ødelagt brenner her som jeg også skal skru opp og henge opp sammen med dem.

 

Edit: Har faktisk et netverkskort i den også som er koblet til et annet som henger på veggen :)

Endret av Svedda
Lenke til kommentar

er jo kjipt å henge opp ting som ikke virker da. Min bror hadde en gammel 486 hengende på veggen på kontoret på hans gamle jobb. Psu og alt, og den funket helt fint. Han hadde naturligvis ikke skjerm og tastatur/mus koblet til da, og strømledning var heller ikke koblet i, men han kunne jo gjøre det hvis han ville :D

Lenke til kommentar
er jo kjipt å henge opp ting som ikke virker da. Min bror hadde en gammel 486 hengende på veggen på kontoret på hans gamle jobb. Psu og alt, og den funket helt fint. Han hadde naturligvis ikke skjerm og tastatur/mus koblet til da, og strømledning var heller ikke koblet i, men han kunne jo gjøre det hvis han ville :D

Hey!

 

Den funket som en kule den, og den gikk som webserver en stund. :)

 

(Det er litt vanskelig å få gjort slike ting i Telenor nå, siden de skal ha nye bygg overalt. Like greit at jeg byttet jobb. :) )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...