indal Skrevet 11. april 2004 Skrevet 11. april 2004 Jeg skal omsider bestille et "PowerColor Radeon 9600XT 128MB" jeg lurer på om dette er noe å satse på?.. PS! Helst egen erfaring..
FrenChie Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 (endret) Jeg skal omsider bestille et "PowerColor Radeon 9600XT 128MB" jeg lurer på om dette er noe å satse på?.. PS! Helst egen erfaring.. Ja.. En venn av meg har det og han er kjempe fornøyd Endret 12. april 2004 av FrenChie
kakeole Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 jepp, jeg har også en kamerat som har det! og han er kjempefornøyd!
razer Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Altså, hvis jeg hadde hatt et Radeon 9800XT hadde jeg sikkert vært kjempefornøyd jeg også. Og da hvis f.eks gamlå(nei hun har ikke pc) hadde hatt et Radeon 9000 hadde hun sikkert igjen vært fornøyd med det. Sier veldig lite om ytelsen!
FrenChie Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 (endret) Altså, hvis jeg hadde hatt et Radeon 9800XT hadde jeg sikkert vært kjempefornøyd jeg også.Og da hvis f.eks gamlå(nei hun har ikke pc) hadde hatt et Radeon 9000 hadde hun sikkert igjen vært fornøyd med det. Sier veldig lite om ytelsen! Utifra det jeg har sett og det jeg har lest, tester/osv så yter dette kortet bra. Etter egen erfaring så er dette kortet bra, og det var det han spurte om.. Endret 12. april 2004 av FrenChie
razer Skrevet 12. april 2004 Skrevet 12. april 2004 Altså, hvis jeg hadde hatt et Radeon 9800XT hadde jeg sikkert vært kjempefornøyd jeg også.Og da hvis f.eks gamlå(nei hun har ikke pc) hadde hatt et Radeon 9000 hadde hun sikkert igjen vært fornøyd med det. Sier veldig lite om ytelsen! Utifra det jeg har sett og det jeg har lest, tester/osv så yter dette kortet bra. Etter egen erfaring så er dette kortet bra, og det var det han spurte om.. Jo, men hvis du hadde tatt med at du faktisk hadde lest diverse tester og sånt så hadde det gitt et mye bedre bilde av den reelle ytelsen på kortet. Spørsmål: "Er dette kortet bra?" Hvis halvparten svarer ja og halvparten svarer nei, hvordan skal du da kunne bedømme om det er bra eller ikke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå