Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NextGenTel vil ikke gi meg Quattro


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Skrevet
Det at supporten tar en evighet å komme igjennom til,

er på grunn av kø. Gamle sutrende damer og andre anti-ha-peiling idioter

sitter å sutrer til supporten. Jeg har opplevd folka hos NGT som hyggelige,

det eneste er at det tar en stund å komme igjennom.

Husk at supporten blir ikke bedre når du sutrer.

Nei, supporten blir kun bedre av at alle er fornøyd med den slik den er.

Vel, den blir bedre av KONSTRUKTIV kritikk, ikke at suttring eller kjeft til de som sitter på support...

Send heller en seriøs mail...til noen litt lenge roppe i systemet..;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Som prikken over i'en ba ham meg om passord og brukernavn slik at han kunne prøve det samme jeg hadde prøvd mange ganger for å være sikker.

Da må han sikkert netopp begynt å jobbe der for de skal egentlig bare spørre om kundenr ditt og der finner de alt infoen.

Skrevet (endret)

Ngt d er bra d... :) Men jeg er fullstendig enig at kundeservice er inkompetent, jeg ventet og lenge på å få snakke med en som ikke hadde peiling på hverken inet eller lan i d hele tatt? :thumbs:

Quote : kan jeg bestille subnett, og hva betyr d? | Svar : Det har jeg aldri hørt om... :thumbs:

Quattro har nå funket fint hele veien her på lanet som jeg er på... linjen var god for rundt 500 kb/sek på full load :dribble:

Endret av MetiCx
Skrevet

det beviset virker som løgn ja.. ettersom at nettverket på TG var ustabilt til tider og at core switchene ble reboota slik at alle mista nettverket i tur og orden.. vanskelig med 3døgn oppetid da.. jaja porno har han også :D

 

nei syns NGT sin kundesupport er god, litt lang ventetid men de hjelper deg alltid så godt du kan, og quattro tingen er genial. :D

Skrevet

err.. selv om TPen detter ut, og lignende så forandrer ikke Time conncted seg..

Switchen jeg satt på, mista strømmen en gang, og det hadde ingen innvirkning på time connected, bare at den sto stille mens strømmen var borte.

 

oooog, CORESWITCHENE ble restarta, ja, men ikke de på bordene :p

 

og enda en ting, jeg lå selv med over 50000 kbit på ITavisen, og lasta med flere MB/s fra diverse sider.. (MB/s ja)

Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet
Som prikken over i'en ba ham meg om passord og brukernavn slik at han kunne prøve det samme jeg hadde prøvd mange ganger for å være sikker.

Da må han sikkert netopp begynt å jobbe der for de skal egentlig bare spørre om kundenr ditt og der finner de alt infoen.

Jeg vet, jeg vet. Har snakket med folk fra NGT som har funnet all info til meg uten at jeg trengte å gi dem noen info.

 

Nå har enden vært så grei å skifte topic, så det slipper dere å irritere dere over.

 

Jeg får sende en mail og se hvordan det går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...