Gå til innhold

MultiCom ordner virkelig opp!


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte forleden dag en brukt 19" Sony CDP-A420 fra MultiCom "som ny" , dagen etter så lå hentelappen i postkassen.

Til min store forskrekkelse så la jeg merke til at toppen av frondekselet hadde en sprekk på 10-15cm.

Hmm tenkte jeg og ble ikke mindre forbauset når jeg oppdaget at apparatkontakten (strømtilførselen) lå halvveis løst inne i chassiet!

Dette var på en vare som ble beskrevet som ny.

Jeg koblet opp skjermen og ble enda mer forskrekket når det slo gnister ut av bakenden på chassiet samt at bildet blafret mer enn et sinussignal gjør i et oscilloscop!

Jeg turde rett og slett ikke å ha skjermen gående i mer enn 10 sek, dette var en ren brannfelle som virkelig kunne ha blitt farlig, jeg koblet den selvølgelig ut og sendte et ganske så krast brev til MultiCom (men seriøst så det er sagt).

Det gikk ikke mange timene selv om det var mitt i påsken før jeg fikk tilbakemelding. :thumbup:

 

Sitat fra email MultiCom:

Alle disse skjermene har vi mottatt direkte fra Sony som selv har gått over dem og garantert for kvaliteten. Det er svært beklagelig dersom noe slikt har sluppet gjennom kvalitetskontrollen. Dersom du bekoster å sender inn skjermen til oss igjen kan jeg bytte den til en CPD-E500 21" uten at du betaler noe i mellom.

 

 

Mvh,

TT

__________________________________________________

 

Tror dere at det sitter en lykkelig person som taster vilt i vei på tastene her så har dere fullstendig rett folkens! Et stort pluss vil gladelig bli plassert i webshopguiden.

 

Med dette beviser jeg at Jula virkelig varer helt til påske! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nice! Hvor mye er mellomlegget på den nye skjermen forresten?

19" kostet 1500,- og sist jeg sjekket på MultiCom så ville de ha 3999,- for 21" , jeg skal betale det den defekte skjermen kostet samt returfrakten . :w00t:

Aldri sett maken til slik kundeservice, ros til MultiCom. :love:

Endret av norrick
Lenke til kommentar

Oppdatering folks!

Har selv vært en tur oppe på MultiCom for å bytte skjermen og ble møtt med en hyggelig tone, de hadde full forståelse for min situason så byttet ble kjapt gjennomført. De beklaget virkelig denne glippen og de forstod ikke hvordan min forrige skjerm hadde klart seg gjennom "kvalitetskontrollen" til Infocare.

Jeg fikk en Sony CDP-E500 på 21 tommer i bytte og gledet meg selvfølgelig til å prøve den.

Jeg åpnet esken og så et monster av en skjerm, veide nesten 35kg!

Jeg tenkte ikke at denne skjermen var noe bedre enn snittet men der tok jeg skammelig feil for dette er det skarpeste bildet jeg noensinne har sett, alt var knivskarpt med sterke klare farger, selv str. 8 tekst i 1600*1200DPI var lettleselig fra en meters avstand! WOW :dribble:

Dette her er den råeste skjermen jeg noensinne har eid (og første 21") og den betalte jeg kun kr. 1500,- (I'm a lucky bastard) :thumbs:

Ikke har jeg fått sovet i natt, ikke har jeg spist, all tid har gått foran den nye skjermen og Battlefield Vietnam, det blir vel til å drikke mer kaffe samt dytte innpå en neve med koffeintabletter for å game helt til kroppen ikke klarer mer.

En stor takk til MultiCom for at de har ødelagt døgnrytmen og spisevanene mine totalt! :green::green::green:

Endret av norrick
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...