Gå til innhold

Grisebillig kvalitets crt hos Elkjøp


zaico

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde du bladd 2 poster ned så ser du at jeg mener at den klarer 88Hz i 1024*768 (lastet ned manual fra Philips for å være på den sikre siden).

Var selv borte på El-Kjøp idag å tittet litt på skjermen og bildet var særdeles bra for å være en 17", det eneste som var feil med denne skjermen i butikken var prisen for der kostet den kr. 1995,- :thumbdown:

Endret av norrick
Lenke til kommentar

Vel, det står jo klart og tydelig, og blir forklart flere steder i tråden at 599,- var en pris kun på internett.

 

Kan forresten si litt ang. lcd-skjermer.

 

Jeg har også hørt at prisen på skjermer skal falle nå etter påske. Men det vi har inne nå må nok selges ut først..og der er det ikke mulig å presse prisene stort lengre. Så ja..vi får se.

Lenke til kommentar
Eyyy den var fin. Den er helt flat og....

Men de er billige :thumbup:

Jeg mente jo at det var bra at den var flat...

Hehe Ser at du kan snu innholdet i teksten ja.

Men det er faktisk slik at mange av CRT skjermene som idag dumpes, spesielt av firmaer og organisasjoner, ofte er helt OK. Mange bare dumpes fordi der er kommet nytt på kontoret, og noen av de som kaster dette tror at hvis PC'en er dårlig, så er alt som er koblet til den også dårlig. Disse skjermene står fint stablet for sending til spesialdestruksjon. De stedene i Norge du får adgang til søppelfyllingen kan dette være rene supermarkedet i CRT skjermer. Men finner du noen, så start dem ikke før de har fått tørket seg skikkelig. Har selv 3 stk helt fine 17" CRT som jeg tok med meg en gang jeg dumpet søppel, før vinteren satte inn ifjor. 2 av disse er i daglig bruk i flerskjermsoppsett.

Lenke til kommentar
fredde-

 

Pga av sykdom hos eizo har de ikke blitt satt ned denne uken. Men blir det på onsdag denne uken . L885 kommer til å gå fra 16k til 12,5-12 k

 

Dette skjer også på andre modeller.

 

 

NEC har også signalisert fall i pris;)

Fint, da venter vi litt til... For det var nettopp Eizo jeg ville høre skulle sette ned prisene :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...