Gå til innhold

HOT!


S-pec-Z

Anbefalte innlegg

clasohlson vifter skal dere holde dere LANGT unna!  :mad: Kjøpte prossesorvifte der som bråker som et pressluftborr.

har du prøvd disse? nei! Så hold kjeften din, jeg bruker de i maskina, og de lager lite lyd, flytter mye luft, Cpu viftene de selger er kanskje søppel. Men de viftene her er geniale. Dessuten så er det jo simpelt og 7 volt modde dem..

Unnskyld hvis jeg provoserte deg. Var bare ett lite utbrudd.. Må ha på høy musikk mens jeg sitter forran pcen for å ikke bli gal. :no: Jeg trakk den konklusjon at alle viftene var like jalla, så det beklager jeg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
QUOTE (DaWeed @ 09/04/2004 : 19:40)

clasohlson vifter skal dere holde dere LANGT unna!  Kjøpte prossesorvifte der som bråker som et pressluftborr. 

 

 

har du prøvd disse? nei! Så hold kjeften din, jeg bruker de i maskina, og de lager lite lyd, flytter mye luft, Cpu viftene de selger er kanskje søppel. Men de viftene her er geniale. Dessuten så er det jo simpelt og 7 volt modde dem

 

Hissig idag, pc^2004? Ingen vits med sånne utbrudd er det vel? :p

Lenke til kommentar

Oi, sorry for størrelsen på bildet :(

 

Har et ti 4200 som kommer rundt 50 grader uten bordviften, men med så går den helt ned til 35-40 celsius på gpuen mens minnet er på 40 uten og 30 med. Men som dere ser så står bordvifta litt høyt oppe, sånn at den bare kjøler bak siden av TI'en.

 

Akkurat nå har jeg P4 2.6 @ 3.4 som ligger på 34-38 grader :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...