master_noob Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 (endret) Har akkurat overklokket så smått, har gjort det smertefritt mange ganger. Men BIOS krasjet, og jeg måtte skru av. Da PCen startet igjen får jeg opp en blåskjerm med feilen. Stop c000021a {Fatal System Error} The Session Manager Initialization System Process... microsoft.com Dette er om mulig en måte å løse dette på, men gjelder tydeligvis ikke for WinXP... I tillegg får jeg hyggelige POST koder som minnefeilene C3 og C1. Jeg har prøvd å sette i installasjons cden til windows for å reparere eller noe, men windows finner ikke min s-ata boot disk, selv om driverne fint ligger på harddisken. Fantastisk! Abit AN7 xp2500+ (overklokkinguvillig) s-ata 120gb disk Twinmos 512mb pc3200 Hjelp!! Noen?? Endret 7. april 2004 av master_noob
WebKnight Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Resatt cmos ? for å få tilbake defaultverdiene til biosen..
master_noob Skrevet 7. april 2004 Forfatter Skrevet 7. april 2004 (endret) klokket ned til safety Endret 8. april 2004 av master_noob
WebKnight Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Les her : http://www.tek-tips.com/gviewthread.cfm/le.../779/qid/432862 En med samme problem som har benyttet seg av "use last working configuration..." Kanskje det hjelper deg også..? Lykke til videre
master_noob Skrevet 8. april 2004 Forfatter Skrevet 8. april 2004 formaterte og hev inn win på nytt, alt funker som det skal
Purify Skrevet 9. april 2004 Skrevet 9. april 2004 Ta ut BIOS-batteriet som er plassert på hovedkortet, ha det ute i 10 sekunder og sett det inn igjen. Da skal BIOS'en være tilbakestilt til original tilstand.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå