Gå til innhold

Får ikke startet PC. Sikring gått? Hjelp!


Gjest Slettet-0ncAanc1

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-0ncAanc1

Hei

 

Jeg har veldig trøbbel med min DELL Dimension P3 500 MHz.

 

Jeg har kjøpt ny pc og når jeg skal bytte over til den gamle (DELL) så putter jeg strømkabelen inn og det skjer ingenting.

 

Alle lysene er på, også det lyset på HK.

Eller jeg vet jo ikke hva som skjer fordi skjermen min slår seg ikke på (Den er i standbye).

 

Kommer det ikke signal ut fra skjermkortet? Skjermen slår seg på og virker helt fint på den nye pc’en.

For noen dager siden så funket alt.

 

Jeg hørte en klikkelyd da jeg puttet inn strømkabelen. Kan det være en sikring som har gått så den ikke starter? Når jeg restarter så kommer det 3 bip-lyder det første litt lenger enn de 2 andre. Kan det være en indikator på hva som er galt?

 

Tusen takk for hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-0ncAanc1

Hei

 

Takk for alle svar folkens (unntatt YamahaR1 :thumbdown: )

 

Jeg fikk omsider funnet manualen på PC'en og der fant jeg hva 3 pipelyder betydde. Det var skjermkortet! Det satt ikke skikkelig inn i sloten. Så det var ikke værre.

 

Nå er den oppegående igjen. Jippi!

Lenke til kommentar
Du kan jo f.eks. sette  switchen bakpå strømforsyninga di til 110 og prøve...... :green:

dette burde være grunn nok til å dra på seg en ban, spør du meg.

Jeg har på følelsen av at YamahaR1 har fått en liten "ferie" som moderatorene liker å kalle det...

 

 

Trådstarter: Bra at du fikk igang pc'en igjen da! Men neste gang husk at pc'en gir fra seg de lydene fordi man skal kunne feilsøke...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1
Hei

 

Takk for alle svar folkens (unntatt YamahaR1 :thumbdown: )

 

Jeg fikk omsider funnet manualen på PC'en og der fant jeg hva 3 pipelyder betydde. Det var skjermkortet! Det satt ikke skikkelig inn i sloten. Så det var ikke værre.

 

Nå er den oppegående igjen. Jippi!

Hei!

 

Beklager YamahaR1!

 

Såg nå at det ikke kunne være deg som skrev den idiotiske mld. Jeg så feil!

Lenke til kommentar

*Kremt: det VAR YamahaR1 som skrev det "tipset"! Men en moderator har gått inn og endret på inlegget hans slik at andre ikke leser det og tror det kan være løsningen på ett problem. Se nederst på posten hans der står det "Dette innlegget har blitt redigert av It's me, 10/04/2004 : 15:13"

 

PS: De fleste moderatorer bruker en form for tegn foran og bak det de har editert, legg også merke til # først og sist i innlegget....

Endret av NorthWave
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...