Gå til innhold

20 i sensitivity!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet (endret)
Hva er egentlig spessielt med 1337?

...det er et høyt tall?

Eller betyr det kanskje noe? Som en forkortelse av elite?

Edit: :p

Endret av Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg var på 3.. men nå er jeg på 1 ! Det kommer jo litt ann på ossen sens du har i windows ! jeg bruker standard...

Skrevet

Før trodde jeg det var bedre jo høyere man hadde, så jeg jobba meg oppover :p. Fant fort ut at det var litt unødvendig å kunne bevege seg 5 ganger rundt når jeg hadde 8 i sensitivity.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at dere virkelig kan sammenligne sensitivity med hverandre på denne måten. Følsomheten i spill varierer veldig fra PC til PC, noe jeg fikk erfare da jeg bytta PC (eller var det mus?). En sensitivity på 3.0 kan være kjempemye på én PC, mens det kan være veldig lite på en annen. Det blir som å diskutere hva en banan smaker - alle har ulike forutsetninger for å beskrive det.

Skrevet
Jeg skjønner ikke helt at dere virkelig kan sammenligne sensitivity med hverandre på denne måten. Følsomheten i spill varierer veldig fra PC til PC, noe jeg fikk erfare da jeg bytta PC (eller var det mus?). En sensitivity på 3.0 kan være kjempemye på én PC, mens det kan være veldig lite på en annen. Det blir som å diskutere hva en banan smaker - alle har ulike forutsetninger for å beskrive det.

Det er vel heller musa enn pc'n som bestemmer hvor forskjellig det blir..

Skrevet
Det er vel heller musa enn pc'n som bestemmer hvor forskjellig det blir..

Greit, så er det musa. Poenget er at man ikke kan sammenlikne hverandres instillinger på den måten.

Skrevet

Skjønner ikke hva det er med folk å den sensn, man starter med en sense, man spiller 1 år med den, man vender seg til den, man blir 1337 med den!!

Enkelt og greit sens har ingenting med skilzn til spillern å gjøre!!!!

BTW: selv bruker jeg 4.0

Skrevet (endret)

Jeg har 3.5 i sensitivity + mousefix. Funker fett for meg, har spilt i 3 år. Starta vel på 15-20 jeg også, men alle har da hvert noob en gang :wee:

OT: Den nye smilien ( :wee: ) er nydelig! Takk hardware.no! :thumbup:

Endret av Rippo
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...