Gå til innhold

Oppdatert side. Kritikk ønskes.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Midtstill! :w00t:

 

I was not able to extract a character encoding labeling from any of the valid sources for such information. Without encoding information it is impossible to validate the document.
:no::thumbdown:

 

Er det bare synsbegrag eller heller ordene i menyen _en smule_ mot venstre? :dontgetit: Må være synsbedrag.. men det var litt mystisk.

 

Likte ikke de "tingene" som står mellom menyelementene. Høyere opacity/skarpere rødfarge hadde gjort seg.

 

Ellers var det retn & pent. Klarte ikke helt å tolke hva det symbolet i headeren var, men det gjør ikke så mye.

Lenke til kommentar

Ser du har fått på plass doctype og sånt nå :thumbup:

4 feil i valideringen -> en body-tag for mye, et par manglende alt og en </div>-tag for mye på linje 23.

 

EDIT: Den hadde også et par skjønnhetsfeil i Opera. Header og footer er et par pixler til venstre for innholdsfeltet.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Slik du har skrevet det står det "til nettet er sitt dypeste...."

kan jo være det var meningen :p

 

siden:

- fine farger.

- ok layout, men du trenger ikke midtstille. synes den passer til venstre.

- det er et lite hakk ut like under headeren til høyre, det skal vel ikke være der?

- stilig meny

- er også hakking nede med footeren.

- litt kjedelig bakgrunn bak selve siden kanskje.

alt i alt en bra side :yes:

 

likte spesielt godt det borte med admin knappen :)

Endret av Smidt
Lenke til kommentar
Det heter ikke "to the web's deepest traphole", det heter "to the webs deepest traphole".

Nei. På engelsk bruker vi stort sett alltid apostrof ved genitivsuttrykk (eieform). Det er på norsk at denne utelates (med enkelte unntak).

 

Slik du har skrevet det står det "til nettet er sitt dypeste...."

Du mener vel «til nettet er dypest …»? Sannsynligheten for at den besøkende vil lese det på denne måten er vel heller liten. «To the web’s deepest traphole» er riktig måte å skrive det på.

Endret av ePsiLON47
Lenke til kommentar
Det heter ikke "to the web's deepest traphole", det heter "to the webs deepest traphole".

Nei. På engelsk bruker vi alltid apostrof ved genitivsuttrykk (eieform). Det er på norsk at denne utelates (med enkelte unntak).

 

Slik du har skrevet det står det "til nettet er sitt dypeste...."

Du mener vel «til nettet er dypest …»? Sannsynligheten for at den besøkende vil lese det på denne måten er vel heller liten. «To the web’s deepest traphole» er riktig måte å skrive det på.

Hmms, vent nå litt... :tenkehatt:

 

.

.

.

 

Ah, SÅNN ja :) *kniz* :thumbs:

Lenke til kommentar

Sånn som siden din er nå, så har den 800px i bredde. Hvis du vil at siden skal passe for en med 800x600 i oppløsing så bør du kutte ned ca 20-25 pixler i bredden. Det må du gjøre fordi nettleseren tar opp de pixlene med scrollbar og litt annet "rammestæsj". Ellers, en fin side ;)

Lenke til kommentar
- Synes headeren & footeren var ganske så pene.

- Body color legger du CSS'en.

- Får vente på den fancy menyen. Da blir det bra.

Takk for kritikk. Vet at bgcolor skal settes i css, men jeg har hatt noen problemer med at mozilla ikke vil lese inn uten at den står i html'en. Men jeg får se på saken en gang til. Lager til menyen i morgen(senere i dag blir det..)

Lenke til kommentar

Dette er jo en side man må gå i detalj for å kritisere! :thumbs:

 

- noen feil i plassering av ting. teksten i "innholdsfeltet" bør være like langt fra venstresida som teksten i header og meny

- øverst til venstre i header er det litt jaggete. trengs litt antialiasing

- bildet i header er litt kornete. det som ligner på bjørnefelle

- kjedelig font på adressa i header

- "innholdsfeltet" er noe piksler bredere enn header og footer

- de punktene som skiller menyvalgene blir litt for mye blurrete

- i motsetning til Smidt misliker jeg den greia (musa?) som står sammen med admin

 

+ fargene har du truffet bra med! kanskje litt for rosa øverst til venstre i bretten

+ jeg simply elsker footeren! :dontgetit: likte at du har brukt "pixelteknologi" med en rad lyst øverst

+ fonta i innholdsfeltet er pen

 

Mye annet positivt, men jeg har ikke tid til å skrive mer. :p

Stå på! :thumbup: Dette var bra.

Endret av Dunestar
Lenke til kommentar

Tusen takk for god kritikk. Jeg skal fikse siden min totalt for de stygge pixel feilene, og slenge inn litt aa her og der. Igjen takk for respons, det betyr veldig mye. ( Fonten i banneren skal også skiftes på, nå som jeg har kjøpt meg nytt domene(www.strictweb.net))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...