N_R Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hei, skal bygge en boks i Norge, som etterhvert skal flyttes til Sverige. Da er det store spørsmålet: Vil den fungere med dial-up ISDN i Sverige? Regner med det er samme standard, bare å bytte dial-up telefonnummer?? Problemet er at det må jeg vite før jeg sender boksen...... Grunnen til at jeg spør er at det er forskjellig plugg på analoge telefoner i Norge og Sverige. Men det er vel kun snakk om et adapter, altså at selve signaleringen er lik. Kan det være noe tilsvarende med ISDN i Sverige?
Plukk Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Tror jeg heller ville ha spurt på et svensk dataforum...
N_R Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Hehe, blir jo samma greia det, jeg er da avhengig av svensker som har kjennskap til "norsk" isdn, i stedet for omvendt... ;-)
agvg Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hehe, blir jo samma greia det, jeg er da avhengig av svensker som har kjennskap til "norsk" isdn, i stedet for omvendt... ;-) Tror dette er standardisert, disse pluggene med nasjonale standarder er jo styggamle og langt eldre enn ISDN. I Europa er det vel bare tyskland som har en litt avvikende ISDN-standard i og med de var svært tidlig ute med ISDN, dog så er pluggene like svjv.
N_R Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 ok, glimmers, takk for hjelp!!! Da åker jag til sverige med burken! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå