Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISDN i sverige?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, skal bygge en boks i Norge, som etterhvert skal flyttes til Sverige. Da er det store spørsmålet: Vil den fungere med dial-up ISDN i Sverige? Regner med det er samme standard, bare å bytte dial-up telefonnummer?? Problemet er at det må jeg vite før jeg sender boksen......

Grunnen til at jeg spør er at det er forskjellig plugg på analoge telefoner i Norge og Sverige. Men det er vel kun snakk om et adapter, altså at selve signaleringen er lik. Kan det være noe tilsvarende med ISDN i Sverige?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, blir jo samma greia det, jeg er da avhengig av svensker som har kjennskap til "norsk" isdn, i stedet for omvendt... ;-)

Skrevet
Hehe, blir jo samma greia det, jeg er da avhengig av svensker som har kjennskap til "norsk" isdn, i stedet for omvendt... ;-)

Tror dette er standardisert, disse pluggene med nasjonale standarder er jo styggamle og langt eldre enn ISDN.

I Europa er det vel bare tyskland som har en litt avvikende ISDN-standard i og med de var svært tidlig ute med ISDN, dog så er pluggene like svjv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...