Gå til innhold

Xbox - Medal of honour


Thewiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
styringen i medal of honour er helt elendig men det er den stort sett på alle skyte spill på xbox. det er sikkert gøyere på pc for da har du vertfall mus.

HVordan kan du si at stort sett alle skytespill på Xbox elendige? :( Det er mye bedre å spille et skytespill på Xbox enn noen annen konsoll, du er sikkert bare en PS2 fanboy eller noe sånt :angry:

Lenke til kommentar
styringen i medal of honour er helt elendig men det er den stort sett på alle skyte spill på xbox. det er sikkert gøyere på pc for da har du vertfall mus.

HVordan kan du si at stort sett alle skytespill på Xbox elendige? :( Det er mye bedre å spille et skytespill på Xbox enn noen annen konsoll, du er sikkert bare en PS2 fanboy eller noe sånt :angry:

jeg bare sier at det er mye bedre og spille skyte spill på pc . for det er jo elendig og spille skyte på xbox,ps2 og game cube.

Lenke til kommentar
styringen i medal of honour er helt elendig men det er den stort sett på alle skyte spill på xbox. det er sikkert gøyere på pc for da har du vertfall mus.

HVordan kan du si at stort sett alle skytespill på Xbox elendige? :( Det er mye bedre å spille et skytespill på Xbox enn noen annen konsoll, du er sikkert bare en PS2 fanboy eller noe sånt :angry:

jeg bare sier at det er mye bedre og spille skyte spill på pc . for det er jo elendig og spille skyte på xbox,ps2 og game cube.

Jaha?

Det er svært vanskelig men dette er jo bare egentlig en tilvendigs sak!

Hvordan klarte du da å runde spillet på en time ? :dontgetit:

Ellers er jeg enig: Fps føles best på pc ja.

Lenke til kommentar
styringen i medal of honour er helt elendig men det er den stort sett på alle skyte spill på xbox. det er sikkert gøyere på pc for da har du vertfall mus.

HVordan kan du si at stort sett alle skytespill på Xbox elendige? :( Det er mye bedre å spille et skytespill på Xbox enn noen annen konsoll, du er sikkert bare en PS2 fanboy eller noe sånt :angry:

jeg bare sier at det er mye bedre og spille skyte spill på pc . for det er jo elendig og spille skyte på xbox,ps2 og game cube.

Det er helt greit å spille FPS på Xbox. Jeg har i alle fall ingen problemer med det. Det er selvsagt noe helt annet enn å spille på PC, men det betyr ikke at det ikke er fult mulig å lage gode FPS på Xbox.

 

Med mindre man har motorikk som en 3-åring og overhodet ikke kan kontrollere thumbsticken da... ;)

Lenke til kommentar
styringen i medal of honour er helt elendig men det er den stort sett på alle skyte spill på xbox. det er sikkert gøyere på pc for da har du vertfall mus.

HVordan kan du si at stort sett alle skytespill på Xbox elendige? :( Det er mye bedre å spille et skytespill på Xbox enn noen annen konsoll, du er sikkert bare en PS2 fanboy eller noe sånt :angry:

jeg bare sier at det er mye bedre og spille skyte spill på pc . for det er jo elendig og spille skyte på xbox,ps2 og game cube.

Det er helt greit å spille FPS på Xbox. Jeg har i alle fall ingen problemer med det. Det er selvsagt noe helt annet enn å spille på PC, men det betyr ikke at det ikke er fult mulig å lage gode FPS på Xbox.

 

Med mindre man har motorikk som en 3-åring og overhodet ikke kan kontrollere thumbsticken da... ;)

jaja men du må være enig med at det er bedre og spille skyte spill på pc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
medal of honour må du ikke kjøpe det er alt for enkelt og runne. jeg runnet det på 1 time. dessuten er det veldig likt det gamle medal of honour :thumbdown:

Her har vi ihvertfall en som har lært seg kunsten med å overdrive.

 

Altså, for det første så er det jo ganske teit å kommentere denne tråden, gutten har jo ikke en gang fortalt hvilke av MOH spillene han snakker om.

 

Begge spillene er godt over middels, jeg for min del synes MOH spillene er helt toppers, både til PC og XBOX.

Lenke til kommentar
jeg bare sier at det er mye bedre og spille skyte spill på pc . for det er jo elendig og spille skyte på xbox,ps2 og game cube.

Fint, men nå er du i "Diskuter spill og tilbehør - KONSOLL" ikke PC.

Han spørte om xbox, og da er det vel ett fett som du liker skyte spilla bedre på PC.

 

Fint om folk faktisk hadde holdt seg til topicen i trådene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...