Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1) Kan jeg få dette noe bedre?

 

2) Der skrifta skal være (i det tomme feltet ja.. du burde kunne se det..) åssen gjør jeg slik at omerådet forlenger seg etterhvert som det blir mer tekst? Så jeg slipper og bruke iframe.. Menyen skal stå på samme sted, for når jeg prøver "kodene" mine for og få tekstfeltet lengre, forskyver menyen seg fra hverandre og blir lengre, den strekker seg etter hvor lang siden blir..

 

LINK (samme som den der oppe men..)

LINK TIL ÅSSEN SIDEN BLIR NÅR DEN ER STRUKKET

Endret av purken
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
etter masse prøving.. det går ikkeee! alt blir bare forskøvet hit og dit osv! Driver med tables greiene.. Funker ikke.. blir fuckfuckfuck hele tiden :)

LINK

derfor: Drit i tabeller og bruk CSS basert layout! CSS er lett å lære nok til å sette opp enkle sider, punktum.

har du noen eksempler på åssen jeg kan gjøre det? tutorials feks..

Lenke til kommentar
etter masse prøving.. det går ikkeee! alt blir bare forskøvet hit og dit osv! Driver med tables greiene.. Funker ikke.. blir fuckfuckfuck hele tiden :)

LINK

derfor: Drit i tabeller og bruk CSS basert layout! CSS er lett å lære nok til å sette opp enkle sider, punktum.

har du noen eksempler på åssen jeg kan gjøre det? tutorials feks..

Sjekk signaturen til larven..

Lenke til kommentar

:wallbash:

 

nå er jeg KJØRT!!

se resultatet HER..

Har fått det til så langt, men får ikke satt inn bunnen.. sjekk eksempelet på åssen siden skal se ut HER..

 

Noen som kan hjelpe meg med "kodinga"? trenger et kick i rævva for og få dette heelt til :) har allerede lært ganske mye nå..

 

Takk for hjelpen!

Mvh Anders!

Endret av purken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...