Gå til innhold

trenger hjelp til ET

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nylig begynt å spille ET, men det er en ring som plager meg.

For hver eneste gang jeg restarter spillet så må jeg justere oppløsning på nytt. ER det noen som aner hva dette kommer av? Jeg lurer på om det kan ha noe med TASE.. Alle svar mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekka om mappen du har installert spillet til er skrivebeskyttet? Om den er det så kan det være forklaringen, sjekk om mappen eller noen av filene er skrivebeskyttet, om de er det så bare fjerner du skrivebeskyttelsen et voila, case closed.

Skrevet
Har nylig begynt å spille ET, men det er en ring som plager meg.

For hver eneste gang jeg restarter spillet så må jeg justere oppløsning på nytt. ER det noen som aner hva dette kommer av? Jeg lurer på om det kan ha noe med TASE.. Alle svar mottas med takk!

Det er en bug, og jeg skrev et svar i en annen tråd her på hvordan man løser det: ta-dah

Står på side 2 tror jeg..

Skrevet (endret)

Desverre kan jeg ikke svare deg på dette, men jeg utnytter denne tråden til og spørre om en liten sak angående ET:

Når jeg spiller ET liker jeg og være FieldOps og ser at når folk skal gi Artillery support går de rett til kikkerten. Jeg må gå til kikkerten og så høyreklikke! Er det et program de har lastet ned?

SEE YA AT NEXUS.. :thumbup:

Endret av voüshvaggi fyrsten
Skrevet (endret)
Kikkert? Skal ikke bruke kikkert til Artillery support O_o

Man bruker en "farge-granat", så kaster man den ..  :roll:

Næh... Sorry mækk, Men da kaller men inn Airstrike. Med Kikkerten sender man avgårde arelleri-bombardemang hvor man "sikter" med kikkerten :) MYE mer anvedelig ;)

EDIT: Her var det så mye skrive-bom at jeg ikke engang retter opp.. Kan stå sånn til skrekk og advarsel!

Endret av Corduroy
Skrevet
Kikkert? Skal ikke bruke kikkert til Artillery support O_o

Man bruker en "farge-granat", så kaster man den ..  :roll:

Næh... Sorry mækk, Men da kaller men inn Airstrike. Med Kikkerten sender man avgårde arelleri-bombardemang hvor man "sikter" med kikkerten :) MYE mer anvedelig ;)

Aah.. Unnskyyyyld da :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...