Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel tenker ikke på oss enn seg selv.


Anbefalte innlegg

Jeg synes det er irriterende å se hvor rotete systemet til NextGentel er. Jeg har klart å rote bort 35kr ved å bestille en film som sendes ut direkte på internett hos Nextgentel. Men dessverre duget ikke filmen særlig bra(dette skyldes noe feilkonfiguerert i Windows) som gjorde at jeg måtte ta den kraftige laptopen i bruk i stedet. Men problemet er at jeg må bestille filmen på nytt og det gidder jeg ikke, for jeg vet at det fantes en innloggingsside(kreves brukernavn og passord) for bestilling av film hos Nextgentel. Dette hadde jeg funnet for halvt år siden.

 

Men akkurat nå husker jeg ikke hvor innloggingssiden finnes hos Nextgentel. Letet og letet. Jeg fant heller ingen fullverdige informasjoner om hvor jeg kunne finne meg igjen hos Nextgentel.

 

Nå begynner jeg å synes at det var veldig urimelig gjort av NextGentel som ikke holder orden på systemet sitt. De har heller ingen søkmotor på siden som kunne

bidra til at jeg skulle finne igjen noen artikkeler hos Nextgentel.

 

Dere har sikkert også hørt om hvor elendige de er i kundeservice og samtid tjener de på oss. Nextgentel begynner å melke oss akkurat som telenor har melket oss veldig lenge.

 

Fra meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://www.sf-anytime.com/ login der med ditt nextgentel brukernavn/passord så skulle det fungere

Ja, men de vil ikke godta det og tvinge meg til å laste ned ny lisens som ikke lar seg lastet ned. Kjenner du til dette problemet? Det har nylig dukket opp etter å ha gjort det som du sa.

Har ikke vært borti det problemet siden jeg har Telenor som ISP, men der fungerer det slik at du kan logge på hos http://www.sf-anytime.com/ flere ganger iløpet av de 24 timene du har tilgang til filmen. Det vil være merkelig om ikke NTG har tilsvarende da tjenesten er levert av http://www.sf-anytime.com/ og ikke NTG/Telenor

 

Om det ikke er noe cookies som legges på PC'en slik at det bare er mulig å se filmen fra en PC

Endret av CD
Lenke til kommentar
http://www.sf-anytime.com/ login der med ditt nextgentel brukernavn/passord så skulle det fungere

Ja, men de vil ikke godta det og tvinge meg til å laste ned ny lisens som ikke lar seg lastet ned. Kjenner du til dette problemet? Det har nylig dukket opp etter å ha gjort det som du sa.

Har ikke vært borti det problemet siden jeg har Telenor som ISP, men der fungerer det slik at du kan logge på hos http://www.sf-anytime.com/ flere ganger iløpet av de 24 timene du har tilgang til filmen. Det vil være merkelig om ikke NTG har tilsvarende da tjenesten er levert av http://www.sf-anytime.com/ og ikke NTG/Telenor

 

Om det ikke er noe cookies som legges på PC'en slik at det bare er mulig å se filmen fra en PC

ja, men som oftest blir bestillingen av film satt opp i NGT sitt system. Det ga meg den muligheten til å komme fram til og hente den filmen jeg hadde hatt lov til å se på innen 24timer. Men nå kommer jeg ikke meg til det jeg nettopp har skrevet.

 

Det er snakk om hvor uorganisert NGT og Broadpark.no er.

Lenke til kommentar

Jeg har vært NGT bruker i ca 1 år nå, og jeg er så sinnsykt fornøyd, jeg har ingenting å utsette på dem, bruker man sunn fornuft burde man ikke ha noe problem med å finne frem på sidene dems heller, all informasjon om slike ting følger med når man bestiller bredbånd fra dem.

 

Når det gjelder kundeservice, så er det ikke forsvarlig at noen kritiserer den. Det er MYE bedre en Telenor sin kunde service..

 

Telenor kunde service bill mrk: "Du er nr 67 i køen"

Lenke til kommentar

Kunderservicen kunne vært bedre, det kunne også både siden deres, og pingen... Men verken hjemmesiden eller kunderservicen har jeg brukt på lenge, og er ikke en gamer. Så merker ikke ping-problemet noe spess...

 

Men jeg er storfornøyd, rask linje til billig penge. Og hvis de fortsetter har jeg 2mbit linje innen nyttår :yes: Hehe... *I wish*

Lenke til kommentar

Når det gjelder kundeservice, så er det ikke forsvarlig at noen kritiserer den. Det er MYE bedre en Telenor sin kunde service..

 

Telenor kunde service bill mrk: "Du er nr 67 i køen"

Tydelig at det er lenge siden du har forsøkt Telenor sin kundeservice. mest sannsynlig får du svar innen 30 sekunder..

 

NGT har gjerne en bra tjeneste, gode linjer og en helt grei pris, men å si at de har bedre kundeservice enn Telenor er en vits.. De er skrekk eksempelet på hvordan man behandler kunder. Men jeg har hørt rykter om at de kommer til å satse litt på dette i framtiden.

 

Det at du er storfornøyd med behandlingen er egentlig irrelevant da ett høyt antall kunder føler seg dårlig behandlet og lavt prioritert med en gang det oppstår ett problem.

Lenke til kommentar

Å skylde på NGT for at DU ikke har kontroll er litt drøyt. Først bestiller du film, sannsynligvis UTEN å gå igjennom den lille datamaskin testen som viser om maskinen din duger. Så er NGT elendig fordi DU har glemt hvor du bestilte filmen. Så går du ut på hw.no sitt forum å hyler på hvor dårlig NGT er. Den lisensen du må laste ned er Mediaplayer DRM som skal sikre at du ikke kopierer filmene til din hard-disk.

 

Litt mindre syting og gnåling fra utolmodige folk som deg, (tro meg, du er ikke alene om det er på hw.no), så hadde forumet her blitt MYE bedre.

 

Til slutt vil jeg anbefale deg å skifte leverandør. Bytt til Telenor er mitt forslag.

 

Ha en fortsatt utmerket dag. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...