Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

2mbit fra direct connect

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i dag kabelmodem via lokal leverandør (1400/256kbps for 425,- pr mnd) og vurderer sterkt 2mbit sdsl fra direct connect, da jeg syns at 256kbps upstream er alt for lite..

noen her som har erfaringer med DC??

jeg ser også at modem ikke er inkludert i prisen......er det noen som vet hva noe sånt koster??

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du har fra før virker da bra nok. Hvorfor skal du ha mer enn 256 kbps upstream? Jeg ville ha beholdt det gamle ihvertfall.

Skrevet (endret)
Det du har fra før virker da bra nok. Hvorfor skal du ha mer enn 256 kbps upstream? Jeg ville ha beholdt det gamle ihvertfall.

Enig(såfremt du ikke skal kjøre en gameserver eller noe). Høres ut som om du har en bra deal allerede :thumbup:

Hva koster sdsl alternativet?

Endret av mcbeef
Skrevet

Hva med å hjelpe til med det folk spør om istedet for å sette spørsmålstegn ved avgjørelsene deres ???

Har ingen erfaring selv med DC, men de har absolutt en bra pris !

Skrevet (endret)

2mbit sdsl koster 1099,- kr mnd inkl fast ip

kan jo legge til at jeg har IP-telefoni fra telio og det tar som kjent 80kbps begge veier, og da er det ikke mye igjen til dc++ :cool: eller annen trafikk for den saks skyld

Endret av mokkel
Skrevet
Hva med å hjelpe til med det folk spør om istedet for å sette spørsmålstegn ved avgjørelsene deres ???

Kommer ikke med mye nyttig du heller :roll:

Jeg lurer på hva pakken koster. Kanskje vi kunne få igang en samtale rundt det. Dessuten nevner han ikke hvordan han har tenkt og bruke linjen; er vel unødvendig med 2 mbit toveis når du skal betale regninger, for å sette det litt på spissen.

Skrevet (endret)

Det er deres kommentarer til trådstarteren. Kan ikke se at det er noe galt i det hele tatt. "Spesielt" om du tar en titt på hele navnet til tråden. De hadde i alle fall mer å bidra med enn deg. ;)

Er forresten enig med de om at, dersom trådstarteren ikke har spesielle behov lønner det seg ikke å ha SDSL. Den er kostbar.

Endret av joebush
Skrevet
Er forresten enig med de om at, dersom trådstarteren ikke har spesielle behov lønner det seg ikke å ha SDSL. Den er kostbar.

Han sier jo han har det! les posten da :s

Topic:

Er linja du har nå full duplex?

Kjøper du DC linja får du raskere linje begge veier. Og 256k ut er lite. Alt for lite. Og det er vertfall alt for lite hvis den ikke er full duplex. Så mitt råd er:

Føler du at opplinja di er for smal er det bare og bytte. 1100kr/mnd er tross alt ikke mye for 2mbit SDSL.

Skrevet

nå tar da bluecom 6k i etablering og 1500,- pr mnd for samme produkt......

(du kan ikke sammenligne med adsl priser.....det er HELT uintressant)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...