Gå til innhold

Logitech SoundMan SR-30?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har et sett Soundman SR-30 som jeg bruker med et SB Audigy-kort. Jeg synes dette fungerer råbra og har ingen ting å utsette på disse høyttalerne, men så har jeg heller ikke hørt så mange andre høyttalere i denne prisklassen så jeg har nok ikke noe å sammenlikne med da :sad: Men de fungerer akkurat som jeg vil både når jeg hører musikk og når jeg spiller. Dette blir en stor forandring for enhver som sitter med et lusent dårlig stereosett som fulgte med PC'n. Creative Ispirepakken til 1500,-blir selvfølgeleig alltid bedre med da må en jo ha disse pengene og da, og være villig til å bruke de på høyttalere.

Lenke til kommentar

Jeg var ikke fornøyd med disse i det hele tatt. Det var dårlig kontakt i pluggene (hun pluggen på sub'en) på begge settene jeg forsøkte så jeg fikk igjen penga og kjøpte meg disse:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl

 

Disse er bra (og stilig design) og de har også digital ingang (ikke optisk men PCM minijack) noe som var kjekt da de ikke har høretelefon utgang på sattelittene (kunne da benytte den analoge porten til høretelefoner). dessverre er det ikke veggoppheng til bakhøytalerene men det var ikke noe bra til Logitech høytallerene heller.

 

:smile: Marius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...