Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Starfleet Academy Training Center for Internet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Kom til nummer 11 på roughly 10-20 minutter her. Likte hvordan nummer 10 var lagt opp til å lure deg ganske grundig. Mener det var en heftig diskusjon her rundt det med primtallene...

 

Nummer 11 var litt kjip, siden det ikke bare var å vri litt på koden for å finne svaret. Hadde jeg giddet så hadde jeg klart den, men jeg orker ikke å bruke såpass lang tid på det.

Lenke til kommentar

har kommet til lvl 10.. ikke så store utfordringer hittil men nå støtte jeg på en gåte tror jeg... :ermm:

 

Level 10:

 

<!-- Tschebyscheff said it, and I say it again:

There is always a prime between n and 2n.

 

...have a nice day...

-=[the creator]=-

//-->

 

Det er alltid et primtall mellom n og 2n...

regner med at "n" står for naturlig tall (ikke desimaler)...

 

Eks.:

n=3

det er et primtall mellom: 3 og 2*3=6

mellom 2 og 6.. ja.. 3 og 5..

 

eller:

n=6

6 og 2*6=12

mellom 6 og 12.. ja; 7 og 11.. hva så?? :ermm:

 

bare jeg som ikke skjønner denne? noen som kan pm'e meg svaret eller gi meg et hint?

Endret av lathorv
Lenke til kommentar
Google etter Tschebyscheffs utsagn. ;)

Da finner du nok noe fiffige greier.

som i signaturen din: ikke hør på meg jeg vet ingenting... den stemmer tror jeg..

 

jeg fant ingen fiffige greier.. vet som det går frem i mitt første innlegg hva det snakk om... jeg trenger et hint til hva løsningsordet kan være...

 

KAN NOEN SOM HAR KLART LEVEL 10 PM'e MEG???

Endret av lathorv
Lenke til kommentar
har kommet til lvl 10.. ikke så store utfordringer hittil men nå støtte jeg på en gåte tror jeg...  :ermm:

Postet et hint til level 10 tidligere: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=227912&st=117

har sett den, men forstår fortsatt ikke hvordan... :(

 

hva bør jeg se etter? skjønte at protokollen manglet på javascriptet men det hjalp meg ingenting.. :S

det hjalp meg bare å få opp gåten...

 

hva bør jeg se etter???

Lenke til kommentar
Se på koden til hintet. Den er på samme formen som i oppgaven. Kan javascriptet i hintet være der det tilsynelatende er? Hvis ikke: Hva sier det om javascriptet som tilsynelatende er en del av oppgaven?

 

Vi har med en 'rød sild' å gjøre for å si det slik.

javascriptets eneste formål er å sette meg på villspor?

 

 

isåfall må jeg si at jeg ikke kan se andre ting i scriptet... er nok litt noob...

 

i hintet:

-javascript i headingen | har kilde i et bilde uten protokoll (http://

-body onload kode "vishint() | vet ikke hva dette er men går ut ifra at dette er koden som åpner pop-upen der det står "bedre hint får du ikke"....

 

det finnes ingen body onload-kode i oppgaven..

javascriptet i oppgaven har ingen protokoll, men denne fører kun til gåten som jeg har skjønt bare er villedende?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...