Asmodeus* Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 (endret) Hva er forskjellen mellom Splinter Cell 2 og Splinter Cell Pandora Tomorrow? Enda verre: er det egentlig noen forskjell? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 3. april 2004 av Blib Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hva er forskjellen mellom Splinter Cell 2 og Splinter Cell Pandora Tomorrow? Enda verre: er det egentlig noen forskjell? Er det ikke samme spillet da? Ubi soft sa vel egentlig at dette var en "tilleggspakke" til splinter cell. Har blitt litt forvirringer rundt dette. Det mest korrekte er vel å kalle det Splinter Cell Pandora Tomorrow. Er litt småtrøtt nå så kanskje jeg har misforstått spørsmålet ditt. *gjesp* Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Splinter Cell 2 og Splinter Cell Pandara Tomorrow er akkurat samme spill. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 eh nei, SC1= 9 missoins der du skal ta den slemme presidenten av Georgia. SC2/PT= 8 missions der du skal ta en slem terrorist som har plassert koppe virus i usa. pluss at det er Multi Player også... Lenke til kommentar
Dʋgɢtung Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 eh nei,SC1= *spolier* SC2/PT= *fjernet tekst pga spoling* Det er jo det Artex sa jo... SC2 og SC:Pandora Trigger er samme spill.. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Splinter Cell 2 og Splinter Cell Pandara Tomorrow er akkurat samme spill. jepp. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Tenker jeg henger meg på bølgen av folk som kun poster for å faktisk poste. "Elgen er et dyr som innehar masse visom. Ikke forstyrr dens habitat" Lenke til kommentar
jackson Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Tenker jeg henger meg på bølgen av folk som kun poster for å faktisk poste. "Elgen er et dyr som innehar masse visom. Ikke forstyrr dens habitat" Genialt! Og høna legger egg som blir til kyllinger.. Spliter Cell 2 er bra! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Pandora Tomorrow virker som en expention pack til Splinter Cell. Er noen nye moves, maps.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ja det er masse nytt, mer nytt en de fleste andre oppfølgere.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 ja det er masse nytt, mer nytt en de fleste andre oppfølgere.. Kan du utdype de monumentale forskjellene (foruten mp selvsagt)? Har selv fullversjonen til SC og har prøvd demoen til SC:PT og det var ikke store forskjellen der nei... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 vel jeg tror du har ca. 3-4 nye Moves alarm systemet er blitt mektig forbedret, det er helt nye brett, og en av de tingene jeg bruker mest som egentlig er en bittte liten ny ting er laser sikte på pistolen, jeg kan ta flere slemminger med pistolen en jeg kan med rifla Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 vel jeg tror du har ca. 3-4 nye Movesalarm systemet er blitt mektig forbedret, det er helt nye brett, og en av de tingene jeg bruker mest som egentlig er en bittte liten ny ting er laser sikte på pistolen, jeg kan ta flere slemminger med pistolen en jeg kan med rifla Høres ut som en patch(hvis du ikke regner med ny campaign) eller expansion for min del Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 http://gamer.no/art.php?artikkelid=6525 les dette da Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 http://gamer.no/art.php?artikkelid=6525 les dette da For alle som spilte det originale Splinter Cell, kan Pandora Tomorrow virke som en ganske streit utgivelse. ...og i utgangspunktet er det her snakk om mer av det samme. Vet ikke helt hva du referer til i den artikkelen, men for meg høres det ut som om de deler min oppfatning. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 det er en oppfølger ikke et helt nytt type spill, hva er forskjellen på DF 1 og 2, eller doom 1 og 2, selv om det er samme type spill er det ikke SAMME spill!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Hadde igrunn ventet en skikkelig grafikkoppgradering siden det er en toer, men synes at det er mer "expansion-pack følelse" over spillet. Det som i praksis er nytt er bare multiplayer muligheten. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Det som i praksis er nytt er bare multiplayer muligheten. Som er verdt prisen for spillet alene. Selv har jeg ikke giddet å spille single-player delen av spillet. Multiplayer, derimot, har jeg brukt mange timer på, og oppdager stadig nye taktikker og metoder man kan teste ut mot hverandre. Helt utrolig dybde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå