Gå til innhold

Prossesor er helt dau, skal på lan :(


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, har nå kjøpt ny prossesor, han i butikken viste meg hvordan jeg skulle montere... gjorde DET HELT SKIKKELIG! men pcen sier fremdeles at cpu er montert feil eller ødelagt. FY FAEN BLIR SÅ SINT!

 

Har et MSI kt6 delta fisr HK.

Skal nå demontere hele fucking pcen så sette den sammen igjen.

 

Kan det være hk som er fucked ?

Noen som har lyst og komme til stavanger(sandnes) og hjelpe en stakkar?

Lenke til kommentar

nei, og uansett så er det beskyttelses plate der. Men kan godt være at jeg var i det, men ikke hardt nokk til og lage skade vill jeg tro..

Sitter her og holder på å sprenge av sinnet :( spørs om det er så lurt å drikke idag, kommer til å bli enda sintere...

 

Noen som vil hjelpe en stakkar i sandnes? så bare ta turen innom

Lenke til kommentar
ok, har nå kjøpt ny prossesor, han i butikken viste meg hvordan jeg skulle montere... gjorde DET HELT SKIKKELIG! men pcen sier fremdeles at cpu er montert feil eller ødelagt. FY FAEN BLIR SÅ SINT!

 

Har et MSI kt6 delta fisr HK.

Skal nå demontere hele fucking pcen så sette den sammen igjen.

 

Kan det være hk som er fucked ?

Noen som har lyst og komme til stavanger(sandnes) og hjelpe en stakkar?

Ehh, mener du at den poster og står at:

 

"Cpu is unworkable" eller noe slikt?

Det skjer hver gang du forandrer på noe og du må da inn i bios og forandre på innstillingene siden alt blir satt til standard.

 

Om jeg misforsto så kondolerer jeg og unnskyld..

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

slikt er kjipt for så unge folk som deg som gjerne ikke har så god råd, men uansett! å ha cpu'en på papir er vel noe av det dummeste du kan gjøre. Når jeg smører på goop så legger jeg proessorn på en antistatisk pose og smører på goopen, hvertfall ikke papir! det loer.

Endret av hmm
Lenke til kommentar

skal kjøre ut å få testa begge cpuene... ingen kamerater som er så snille at de risikerer sine pcer for å hjelpe en venn i nød :/

 

MEn er redd for at det er HK og at jeg har 2 prossesorer uten grunn.

 

Den nye prossesoren tok jeg på goopen på den matta som følgte med, den tingen prossesoren kommer i. La på pent med goop som etter anvisninger fra forhandler, satte på kjøleribba uten problemer.

 

Har tatt av kjøleribba og sett om den er knust. men den var helt fin.

 

Er surt med penger fikke nettop lønn men faen skal jo ha penger til andre ting eller pc. har ca 5000. Familien er på hytta så jeg må kjøre ca hal mil hver gang jeg skal snakke med forhandler, og jeg kan ikke ta med midi toweret mitt på mopeden :/

Endret av Kjetil_87
Lenke til kommentar
skal kjøre ut å få testa begge cpuene... ingen kamerater som er så snille at de risikerer sine pcer for å hjelpe en venn i nød :/

 

MEn er redd for at det er HK og at jeg har 2 prossesorer uten grunn.

 

Den nye prossesoren tok jeg på goopen på den matta som følgte med, den tingen prossesoren kommer i. La på pent med goop som etter anvisninger fra forhandler, satte på kjøleribba uten problemer.

 

Har tatt av kjøleribba og sett om den er knust. men den var helt fin.

 

Er surt med penger fikke nettop lønn men faen skal jo ha penger til andre ting eller pc. har ca 5000. Familien er på hytta så jeg må kjøre ca hal mil hver gang jeg skal snakke med forhandler, og jeg kan ikke ta med midi toweret mitt på mopeden :/

unnskyld, men bare må si dette:

 

EID! :devil:

 

Kan du prøve å oppdatere Bios?

Endret av Fragletrollet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...