Gå til innhold

3dfx Woodoo3 og OpenGL


vihovde

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

voodoo3 & openGL = uheldig.

 

Det ligger ingen fullstendig støtte for openGL i disse kortene. Selv hatt problemer med OpenGL.

Det finnes imidlertid driverfiler som gir bedre OpenGL-støtte. Mener de heter Wicky3D. Har ingen link.

 

Men uansett, her er det beste forslaget:

skaff deg et nytt kort! :thumbup:

Lenke til kommentar
tror nok det er kortet ditt som ikke takler spill ja, det er nokså gammelt....

Ja... Kanskje det ? Men jeg har nettopp formatert denne maskinen, og har ikke noen drivere til skjermkortet. Finner ikke noe galt i Enhetsbehandlingen heller. "Dette kortet fungerer som det skal" står det der. Hadde det ikke hjulpet med drivere som hørte til ? Har lett på nettet, men finner ikke drivere til det. Noen som vet hvor man kan laste dem ned ?

Lenke til kommentar
tror nok det er kortet ditt som ikke takler spill ja, det er nokså gammelt....

Ja... Kanskje det ? Men jeg har nettopp formatert denne maskinen, og har ikke noen drivere til skjermkortet. Finner ikke noe galt i Enhetsbehandlingen heller. "Dette kortet fungerer som det skal" står det der. Hadde det ikke hjulpet med drivere som hørte til ? Har lett på nettet, men finner ikke drivere til det. Noen som vet hvor man kan laste dem ned ?

driversguide.com

Lenke til kommentar

du må som ovenfornevnt laste ned 3rdparty drivere fra f.eks. vodoofiles. Husker jeg skratta godt når kazparov demoen ga fra seg noe sånt som "your 3D card sucks" når jeg hadde vodoo banshee! :D

 

Soldier of fortune 1 går bra. Dessuten så har ho windows-driverne ELENDIG (om i det hele tatt?) OpenGL støtte generellt!

Lenke til kommentar
du må som ovenfornevnt laste ned 3rdparty drivere fra f.eks. vodoofiles. Husker jeg skratta godt når kazparov demoen ga fra seg noe sånt som "your 3D card sucks" når jeg hadde vodoo banshee! :D

 

Soldier of fortune 1 går bra. Dessuten så har ho windows-driverne ELENDIG (om i det hele tatt?) OpenGL støtte generellt!

Leter som en GAL... Finner ikke en dri... Kan noen prøve å hjelpe litt ? Fant en side eller to om "Wicked3D's MiniGL" Er det denne dere mener ? Problemet er at linken på de sidene ikke virker :devil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...