Gå til innhold

Hvilken Web browser?


Marti

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

hva er så galt med IE ?

 

jeg har brukt IE så lenge jeg kan huske.. og har prøvd mozilla/opera og en annen sak som jeg ikke husker navne på og ingen kan måle seg med enkelheten til IE..

 

 

når jeg prøvde opera, hadde jeg åpent 2 sider. og når jeg våknet etter ca 10timer søvn, stod opera å brukte 100% cpu og nesten 90%+ av minnet.. og det var KUN med 2 sider...

 

 

IE er en nettleser intet mindre intet mer..

 

og dette med disse såkalte "sikkerhets hull" har jeg aldri merket NOE til.. i dont see what the big deal is..

 

 

opera elskere kan si hva de vil.. opera er IKKE den beste nettleseren.

Lenke til kommentar

1. IE er galt! Det er en dårlig, stygg og lite sikker webbrowser. Den er dårlig fordi det eneste du kan gjøre er å lage bokmerker. Og huske et brukernavn i ny og ne.

 

2. Greit nok at den er enkel, men hvorfor tror du sikkerhetseksperter advarer mot å bruke IE?

 

3. Da har det skjedd noe rart hos deg, for akkurat nå bruker opera 7.52 0-2% cpukraft og 15mb ram, med 4 sider oppe hos meg.

 

4. Det er nettopp det som gjør den så dårlig.

 

5. Du sier ikke det når politiet banker på døra di og pågriper deg for masseutsendelse av spam eller at din pc har vært et ledd i en stor dataforbrytelse, nettopp på grunn av sikkerhetshullene (ja, dårlig argumentering :roll: )

 

6. Den er en av de.

Lenke til kommentar
hva er så galt med IE ?

 

jeg har brukt IE så lenge jeg kan huske.. og har prøvd mozilla/opera og en annen sak som jeg ikke husker navne på og ingen kan måle seg med enkelheten til IE..

 

IE er en nettleser intet mindre intet mer..

 

og dette med disse såkalte "sikkerhets hull" har jeg aldri merket NOE til.. i dont see what the big deal is..

 

 

opera elskere kan si hva de vil.. opera er IKKE den beste nettleseren.

:yes::thumbup::yes:

Lenke til kommentar

okokok.. jeg gir inn for presset. sitter på opera nå.. MEN!

 

skal jeg fortsette med opera trenger jeg litt hjelp til et par ting.

 

1. med online små spill som bruke macromedia, så kommer det en stor knapp hvor det står "click". jeg klikker, laster ned og instalerer. men den "click" knappen står der fortsatt..

 

2. hvordan får opera til å auto resize bildene slik som i IE ? slik at de passer vinduet. :hmm:

 

edit: 3. åssen jeg får min hotmail til å virke i opera sin klient..

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar
okokok.. jeg gir inn for presset. sitter på opera nå.. MEN!

 

skal jeg fortsette med opera trenger jeg litt hjelp til et par ting.

 

1. med online små spill som bruke macromedia, så kommer det en stor knapp hvor det står "click". jeg klikker, laster ned og instalerer. men den "click" knappen står der fortsatt..

 

2. hvordan får opera til å auto resize bildene slik som i IE ? slik at de passer vinduet. :hmm:

 

edit: 3. åssen jeg får min hotmail til å virke i opera sin klient..

Hotmail funker fint her ihvertfall? Har du slått på "identify as MSIE 6.0?" kan hende det hjelper.

 

AtW

Lenke til kommentar

seff har jeg dentify as MSIE 6.0?..

 

men et par spm til har dukket opp..

 

4. åssen ignorer jeg bilder/reklame? tenker da på denne:

http://ad1.hardware.no/advertpro/servlet/click/zone?zid=174&cid=0&mid=0&pid=0&default=true&random=30274878&timestamp=20040713144215&referrer=http%3A%2F%2Fforum.overklokking.no%2Findex.php%3Fact%3DPost%26CODE%3D02%26f%3D17%26t%3D227457&redirect=http%3A%2F%2Fhw.no%2F

 

5. åssen kan jeg bruke tagsene uten at de ender på enden av skriften ? er jævlig plagsomt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...