scrutinizer Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Har en router fra belkin med 4 porters switch innebygget. Den fungerer greit til vanlig bruk. Nå har jeg tenkt å åpne porter til programmer (DC++ osv) men jeg får ikke til å sette routeren opp med dette. Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg gjør det eller eventuelt gi meg noen pekere til noen informative sider.
jocke Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 (endret) Står litt i denne tråden. Hvis du ser på side 39 i brukermanualen, står det forklart hva du må gjøre. (høyreklikk på denne linken, og velg "lagre som".) edit; og hvis ikke programmet/spillet du skal åpne ikke ligger i lista på routeren, legger jeg ved noen portlister over kjente programmer/spill. Portliste - Programmer Portliste - Spill Portliste - Servere Endret 2. april 2004 av jallakim
scrutinizer Skrevet 2. april 2004 Forfatter Skrevet 2. april 2004 Takk for hjelpen jallakim men jeg fikk det til etter mye om og men. Hadde satt feil på ekstern ip
jocke Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Takk for hjelpen jallakim men jeg fikk det til etter mye om og men. Hadde satt feil på ekstern ip Hehe, det går fint. Bra du fikk det til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå