DraZeN Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 (endret) Logitech prisguide Noen som vet noe om dette setter, om det er noe bra?? -Rekkevidde -Batterilevetid -Funker til spill? Evnt. dette: Logitech. Endret 2. april 2004 av DraZeN
MrLee Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 tja sikkert greit, men jeg ville valgt en annen mus til spilling, en i MX serien til logitech f.eks.
rlz Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Eneste trådløse musen jeg har greid å spilt med er MX900
Windoge Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Dette er et UTROLIG bra tastatur med tanke på prisen: https://prisguiden.no/produkt/1706 Slenger du på en Intelli Explorer 4.0/3.0 så blir det KNALL.
Windoge Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 lagger ikke trådløse ting a? Jo, i noen tilfeller. Har bare hatt problemer med de trådløse tingene jeg har hatt. Headset med dårlige frekvenser, tastatur og mus som ble frakoblet hver gang mobilen lå ved siden av å ringte osv..
Stig-Arne Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hvilken type tastatur/mus har du hatt? microsoft eller logitech? Har mange duppedingser, mobil, pda, osv uten å oppleve lagg eller at tingene har koblet seg i fra... det må ha vært feil i noen av enhetene dine siden de koblet seg i fra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå