Gå til innhold

Defekt strømadapter? - vil ikk lade, pinne brukket


Anbefalte innlegg

Jeg skulle sette inn strømadapteren min i går, og av en eller merkelig grunn syntes jeg den ikke gikk helt inn. Men den fungerte, så jeg tenkte ikke mer på det. Da jeg plugget den inn i dag gikk den inn, og jeg hadde batteriet i så jeg tenkte ikke mer på det. Senere på dagen skulle jeg bruke pcen kun med batteri, men den var ikke ladet noe. Pussig. Jeg satte i strømadapteret, men den lader ikke.

Det var da jeg så at den "pinnen" som er inne i pluggen til pcen er helt bøyd og most ned i pluggen.

Jeg har prøvd å vri å vende på pluggen, men den vil ikke lade. Prøver jeg pcen uten batteri, går den av og til. Men veldig ofte får jeg beskjed om at den ikke kjenner igjen ac-adapteret ved Dells bootscreen.

 

Jeg er 95% sikker på at det er adapteret og ikke pluggen, men jeg skal likevel prøve ut med en venns strømadapter i morgen.

Noe jeg kan gjøre for å få strømadapteret til å fungere igjen? Vil dette være en garantisak?

Adapteret har blitt fint behandlet, så jeg skjønner ikke hvorfor "pinnen" ble most. har vel vært litt skjev, men ingen anelse om hvordan den ble det...

 

Tar gjerne imot tips og råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...