Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT hastighetsmarginer økt?..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter på en 2Mbit fra NGT i Nesttunområdet i Bergen (nøyaktigere, sentralen i nærheten av birkelandsbotn ved osveien nær vallaheiene).

Før har jeg alltid fått ca 1900-1950 på itavisens speedometer, og det har jo vært forsovidt ok. Litt svin må man jo som regel tolerere. Men nå plutselig går alle målingene min til 2200+

Har NGT økt på marginene sine i den senere tid, som kan forklare noe slikt? Eller er det noe lokalt som er blitt gjort som bare gav meg bedre kontakt med sentralen plutselig? +10% over annonsert hastigheter ihvertfall helt ok for meg ;) spesielt når det ble en faktisk økning på nærmere 16% fra det jeg har hatt før.

Any thoughts?

-Stigma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ahaaaaa... :thumbs:

Dette forklarer jo litt da hehehe. På tide vi med 2Mbit'en endelig fikk smake litt på alle disse oppgraderingene som alle de andre linjehastighetene fikk =)

Weeee! :laugh:

-Stigma

Skrevet
NGT er hatobjekt... sitter her i bergen eg og.. på 2mbit linje...

men til tider savner eg tida med 56k modem...føler nesten det gikk fortare..

Ingen problemer whatsoever hos meg. Om jeg _måtte_ klage på noe så er pingtiden på min linje litt vel høy for bruk til online-FPS spill. Heldigvis er de spillene jeg spiller online ikke slike som som regel trenger <100 ping.

Synes alt i alt NGT er en glimrende ISP (for dem som har litt peil, og ikke trenger support hver uke).

-Stigma

Skrevet (endret)

akk, men vent. Jeg ser prisene også er satt ned. jeg er HIB student, så jeg betaler for en klasse under det jeg får. Men jeg har bindingstid på ett år. Betyr det at jeg må vente til bindingstiden er ute før jeg kan nyte godt av en ekstra Mbit (eller evt. 100 kr mindre/mnd) ?

-Stigma

EDIT: Nevermind, jeg trodde prisene var gått ned, men det var bare pga. annonsen var regnet av 2-års binding prisen selvfølgelig.

Endret av Stigma
Skrevet

Jeg har samme avtale, men gjennom firmaet mitt. Jeg fikk automastisk justert ned prisen, selv om jeg har 1 års binding. Noe annet hadde vært for dumt i grunnen....

Skrevet
Jeg har samme avtale, men gjennom firmaet mitt. Jeg fikk automastisk justert ned prisen, selv om jeg har 1 års binding. Noe annet hadde vært for dumt i grunnen....

Å?

I mitt firma sier de at vår treårsavtale med ngt er til fastpris. Ergo ingen reduksjon i pris derfra...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...